جاذبه های گردشگری آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا

همیشه در سفرهای تفریحی، هدف اصلی بازدید از مناطق گردشگری است؛ اما توجه به خوراک و پیدا کردن بهترین رستوران های آنتالیا در سفر به این شهر می تواند کمک خوبی به شما بکند. چرا که یکی از دغدغه های اصلی در سفرهای خارجی، تهیه غذایی مطابق با ذائقه و با کیفیت می باشد. 

بهترین رستوران های آنتالیا

آنتالیا مانند دیگر شهرهای ترکیه از نظر گردشگری و توریستی سرآمد است. البته جاذبه های گردشگری آنتالیا فراوان هستند؛ اما گاهی هم می توان در کنار بازدید از این جاذبه های دیدنی برای صرف غذا، سری هم به بهترین رستوران های آنتالیا زد. رستوران های بسیار خوبی در شهر آنتالیا موجود می باشد. رستوران های این شهر مانند دیگر مراکز خدماتی، هتل ها و مراکز گردشگری کیفیت بالایی دارند و برای مشتریان خود احترام زیادی قائل هستند. اگر شما برای استفاده از تور آنتالیا از خدمات مسافرتی تایسیز پرواز استفاده نمایید، می توانید از منو غذاهای بهترین رستوران های آنتالیا استفاده نمایید.

مشهورترین رستوران های آنتالیا

از جمله بهترین رستوران های آنتالیا می توان به رستوران های کلوب آرما آنتالیا، اتلانتیک آنتالیا، پاسیو بیسترو آنتالیا، سراسر فایر داینینگ، رستوران شیب این آنتالیا، وانیلا لانگه، استلا مانزارا آنتالیا، رستوران مرمرلی، لارا باریکوی آنتالیا، رستوران ویچینو پیزریای دوم آنتالیا، لانگ ویلیچ، رستوران بیگ شفز، رستوران مهمت 7، مولانا، رستوران چینی گاردن، رستوران و کافه کسل، رستوران پاتیو، رستوران کارآف واین و رستوران آلپ پازا اشاره کرد. تعداد رستوران های این شهر بسیار زیاد است و اکثر آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.  

مشهورترین رستوران های آنتالیا

در این بخش می خواهیم شما را با چند رستوران مشهور و با کیفیت بیشتر آشنا کنیم. یکی از مشهورترین و به واقع زیباترین رستوران های شهر آنتالیا، رستوران کلوب آرما آنتالیا است که دارای منظره ای بسیار دل انگیز از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد. یکی از موضوعاتی که باعث شهرت این رستوران شده است، چشم انداز شهر باستانی کالیسی، تفریحگاه ساحلی و دامنه کوه می باشد که تصویر زیبایی را به وجود آورده است. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و تنوع غذایی بسیار بالایی نیز دارد.

 رستوران های آنتالیا

شما می توانید انواع غذاهای محلی ترکیه، غذاهای دریایی و مدیترانه ای و غذاهای بین المللی را در این رستوران میل نمایید. دیگر رستوران مشهوری که قصد معرفی آن را داریم رستوران ویچینو پیزریای دوم می باشد که شما را به حال و هوای مدیترانه می برد و می توانید از منو غذاهای ایتالیایی مخصوص رستوران استفاده نمایید. دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و شیک است  و رو به منظره خیابان های قدیمی شهر آنتالیا می باشد. اگر علاقه به غذاهای دریایی دارید، پیشنهاد ما به شما سرو غذا در رستوران لارا باریکوی آنتالیا است. این رستوران تقریبا 20 سال است که فعالیت دارد و در این مدت توانسته است به یکی از بهترین رستوران های شهر آنتالیا تبدیل شود. سبک معماری این رستوران مدرن است و چشم انداز و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm