جاذبه های گردشگری آنتالیا

مرکز آبی آکوالند (Aqualand) آنتالیا

 یکی از کشورهایی که هرساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند، کشور ترکیه است. مرکز آبی آکوالند (Aqualand) یکی از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد. ترکیه و آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان بسیار مورد توجه قرار دارد. آنتالیا شهری است که در کنار ساحل قرار گرفته و دارای لوکس ترین هتل ها و مناطق بسیار دیدنی است که تور آنتالیا در تایسیز پرواز خود بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا را در لیست گردشگری خود قرار داده است.

مرکز آبی آکوالند (Aqualand)

تفریحات مرکز آبی آکوالند (Aqualand)

تفریحات مرکز آبی آکوالند (Aqualand)

مرکز آبی آکوالند (Aqualand) دارای مراکز تفریحی متعددی می باشد، که در تایسیز پرواز در هر تور آنتالیا می توان به مراکز تفریحی آن رفت و از آن لذت برد. از امکانات تفریحی این مرکز آبی می توان به موارد اشاره کرد:

دارای یک موزه یخ و جهان برفی مصنوعی است که شما می توانید در میان گونه های رنگارنگ و جالب از جانداران متنوع و زیبا قدم بزنید. همچنین با استفاده از تکنولوژی فیلم چند بعدی می توانید شنا در اقیانوس را تجربه کنید. شما می توانید یک روز پر از ماجراجویی و اکتشاف را با یک وعده غذایی دلپذیر در یکی از بهترین کافه ها و رستوران ها این مرکز آبی پایان دهید.

استخر شنای موج دار: استخری که در آن با استفاده از دستگاه های پیشرفته امواج بلندی را تولید می کند تا حس بودن در دریا در شما ایجاد شود.

سرسره هایی با مسیر مواج، مرکز آبی آکوالند (Aqualand) دارای چندین سرسره طولانی با مسیرهای دایره ای و مواج است که به یک استخر بزرگ ختم می شود. همچنین در بخشی از این مرکز ابی محیطی زیبا و آرامش بخش را برای خانواده ها در نظر گرفتند، تا بتوانند در آن با آسودگی خاطر شنا کنند و اوقات خوشی را همراه با خانواده خود بگذرانند.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm