جاذبه های گردشگری آنتالیا

شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)

شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)

شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)، یکی از جاذبه های گردشگری در کشور ترکیه است که در شهر آنتالیا برگزار می شود. این  تور که یکی از تورهای مهم و ویژه در شهر آنتالیا است، برنامه های فولکوریک ترکی و همچنین روش ها و سنت های ازدواج را در زمان عثمانی را شامل می شود. تمامی این برنامه های توسط هنرمندان این شهر به مرحله اجرا و نمایش در خواهد آمد. در این مقاله به بررسی جذابیت های تور شب ترکی آنتالیا پرداخته شده است.

شب ترکی 

یکی از شهرهای مهمی که در کشور ترکیه وجود دارد، شهر آنتالیا است که به سبب جاذبه های گردشگری و توریستی بیشماری که دارد، همواره مقصدی مهم برای گردشگران از سراسر دنیا است. همانطور که اشاره شد، جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار زیاد است که از بین این جاذبه های گردشگری می توان به شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT) اشاره کرد.

شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT) عنوان یک تور، در تور آنتالیا است که یکی از تورهای ویژه و مهم این شهر گردشگری به شمار می رود. عنوان دیگری نیز برای این تور ویژه در نظر گرفته شده است که به آن افسانه هزار و یک شب نیز گفته می شود. تور شب ترکی آنتالیا از آن دسته تورهایی است که در آن برنامه های فولکوریک ترکی به نمایش گذاشته می شود و علاوه بر این در این تور روش ها و سنت های ازدواج در زمان عثمانی نیز به وسیله هنرمندان این شهر به اجرا در می آید.

امکانات ویژه ای نیز در این تور وجود دارد که از بین آنها می توان به صرف وعده شام و همچنین انواع نوشیدنی ها اشاره کرد. شب ترکی شهر آنتالیا در ابتدا با مراسم رقص دراویش آغاز می شود و بعد از آن مراسم مذهبی وجود خواهد داشت. در ادامه برنامه نیز رقاصان محلی وجود دارند که با لباس های محلی خود و انجام رقص های محلی در این تور هنرنمایی می کنند.

از مهمترین بخش هایی که در مراسم رقص این  تور وجود دارد، رقص عروس و داماد است، تا روش های ازدواج سنتی یک دختر به طور کامل به نمایش گذاشته شود. در طول مراسم و بعد از نمایش های سنتی، رقص عروس و داماد ادامه خواهد داشت تا جایی که مهمانان نیز آنها را همراهی خواهند کرد. سپس با رقص آتش و دیگر رقص های محلی که در نقاط مختلف ترکیه مرسوم است، تور شب ترکیه آنتالیا به اتمام می رسد.

تایسیز پرواز پارسیان

بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا و شب ترکی آن

افرادی که علاقه مندان به بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه و یا دیگر نقاط جهان هستند می توانند از تورهای ویژه آژانس مسافرتی تایسیز پرواز استفاده نمایند و از امکانات ویژه آن بهره مند شود تا سفری راحت تر و بهتر داشته باشند. همسفر شدن با این تور می تواند برای شما خاطره انگیز باشد.

شب ترکی شهر آنتالیا

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm