جاذبه های گردشگری آنتالیا

ورزش رافتینگ  ( RAFTING ) از جاذبه های گردشگری آنتالیا

یکی از بهترین ورزش های آبی که در برنامه تورهای گردشگری نیز گنجانده شده رافتینگ (RAFTING) یا قایق سواری بر روی رودخانه می باشد. از دلایل استقبال گردشگران و توریست ها از ورزش قایق سواری یا رافتینگ (RAFTING) هیجانی است که این ورزش مفرح با خود به همراه دارد. از این رو رافتینگ یا قایق سواری در برنامه تورهای گردشگری متعدد از جمله تور های ترکیه به ویژه تور آنتالیا گنجانده می شود. با ثبت نام در تورهای گردشگری آنتالیا می توان از گردش در رودخانه های وحشی با ورزش رافتینگ بهره برد.

امروزه بحث توریسم و گردشگری به دلیل مزایای اقتصادی که به همراه دارد مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته و تورهای گردشگری متعدد در طول سال برپا می شود. ترکیه را می شود یکی از کشورهای فعال در حوزه گردشگری و پذیرش توریسم به حساب آورد که در طول سال پذیرای حجم بالایی از گردشگران می باشد. یکی از برنامه های اصلی تورهای گردشگری ترکیه برپایی تور آنتالیا به صورت زمینی و هوایی هپاست که در فصول مختلف سال صورت می گیرد. از جمله تفریحاتی که می توان در تور آنتالیا بدان پرداخت ورزش رافتینگ یا رودخانه وحشی می باشد که در لیست برنامه های تورهای گردشگری قرار دارد.

رافتینگ (RAFTING)

رافتینگ (RAFTING) چیست؟

ورزش های آبی مخصوصا در ماه های گرم سال از جمله تفریحاتی است که مورد توجه گردشگران و توریست ها می باشد. از این رو در برنامه تور های گردشگری ترکیه به بهره گیری از ورزش های آبی توجه می شود. رافتینگ (RAFTING) یا قایق سواری در رودخانه یکی از این تفریحات جالب و هیجان انگیز می باشد که اکثر گردشگران و توریست ها علاقه مند به انجام آن هستند. رافتینگ عبارت است از قایق سواری گروهی بر روی آب های رودخانه های خروشان که مستلزم استفاده از وسایل ایمنی مختلف می باشد. رافتینگ یا قایق سواری دارای سطوح مختلف بوده و 6 مرحله را شامل می شود که مراحل بالای آن ویژه ی افراد متبحر در حوزه قایق سواری است.

رافتینگ (RAFTING) در آنتالیا

آنتالیا بهترین مکان برای ورزش رافتینگ (RAFTING)

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا قایق سواری یا رافتینگ بر روی دریاجه هایی مانند Koprucay می باشد که با شور و هیجان همراه است. گردشگران داخلی و خارجی با سفر به آنتالیا ضمن انجام ورزش رافتینگ بر روی رودخانه می توانند از مناظر زیبا و آثار دیدنی موجود در مسیر لذت ببرند. یکی از موارد مهم برای ایمنی و لذت بردن از ورزش رافتینگ (RAFTING) دریافت آموزش های لازم می باشد که اهمیت زیادی دارد.

آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری تایسیز پروازدر طول سال تورهای گردشگری متعددی را به مقصد ترکیه و آنتالیا برنامه ریزی می کنند. از جمله برنامه های تور های گردشگری ترکیه آنتالیا مخصوصا در اوقات گرم سال برگزاری تور رافتینگ بر روی آب های خروشان این منطقه می باشد.

آنتالیا بهترین مکان برای ورزش رافتینگ (RAFTING)
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm