جاذبه گردشگری باکو

بلیت دیدار فینال لیگ اروپا 2019-2018

بازی فینال لیگ اروپا در سال 2019 قرار است در شهر باکو و استادیوم المپیک باکو برگزار شود . هزینه بلیت بازی برای ورود به ورزشگاه از طریق سایت یوفا اعلام گردید . مسافران تور باکو میتوانند باتوجه به بودجه خود از بلیت بازی را خریداری نمایند .

تایسیز پرواز مجری مستقیم تور باکو و کارگزار باکو می باشد و شما میتوانید برای خرید تور باکو و یا هریک از خدمات بازی فینال لیگ اروپا با خیالی آسوده از تایسیز پرواز خرید نمایید .

برای دیدن این بازی ها طبق اعلام مسئولین برگزاری 4 دسته بندی از نظر موقعیت و قیمت وجود دارد .

1. جایگاه اول (Category1) :

صندلی های این جایگاه عمدتا در مرکز استادیوم المپیک شهر باکو قرار دارد و شما به خوبی می توانید مسلط به بازی باشید . این جایگاه به عنوان گرانترین جایگاه می باشد و هزینه بلیت آن 140 یورو است .

2. جایگاه دوم (Category2) :

صندلی های این جایگاه در چهار گوشه استادیوم المپیک شهر باکو قرار دارد و هزینه این جایگاه به نسبت جایگاه یک مرقوم به صرفه تر و ارزان تر است و هزینه بلیت آن 90 یورو می باشد . ولی با توجه به تحریم های حساب بانکی در کشورمان ایران به قیمت بالاتر به فروش می رسد .

3. جایگاه سوم (Category3) :

صندلی های این جایگاه در پشت دروازه های استادیوم المپیک شهر باکو قرار دارد و هزینه بلیت این جایگاه 50 یورو است . نرخ بلیت Category 3 به قیمت های بالاتر به فروش میرسد .

4. جایگاه چهارم (Category4) :

صندلی این جایگاه در طبقه دوم و پشت دروازه های استادیوم المپیک شهر یاکو قرار دارد و هزینه بلیت این جایگاه 30 یورو است. قیمت این جایگاه در ایران برای رزرو با قیمت های بالاتر به فروش می رسد .

معلولین که با ویلچر(صندلی چرخ دار) میخواهد وارد ورزشگاه المپیک شهر باکو برای مشاهده بازی فینال لیگ اروپا شوند با یک همراه فقط هزینه 30 یورو پرداخت مینمایند .

لازم به ذکر است به خاطر صعود دو تیم پرطرفدار آرسنال و چلسی خرید و فروش بلیت در بازار سیاه قرار گرفته و با قیمت های دو برابر و شاید سه برابر قیمت خرید فروش می شود .

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm