جاذبه های گردشگری بانکوک

در اواخر سال 1700 شهر آیوتایا بزرگترین شهر جهان به شمار میرفته وقبل از به وجود آمدن کشور تایلند نام siam است. این نام اروپایی پادشاه آیوتایا بوده است که آثار و بقایای این امپراطوری هنوز به صورت خرابه های خشتی واجری و مجسمه های بدون سر در این شهر به چشم میخورد. 

شهر آیوتایا در تایلند جاذبه های گردشگری زیادی را دارد که مسافرانی که به تایلند سفر میکنند را جذب خود می کنند ، در اینجا به چند تا از آنها می پردازیم .

1- بازدید از کاخ سلطنتی آیوتایا در تور تایلند

کاخ سلطنتی آیوتایا در معبد wat phra si snaphet است که توسط شاه Ramathbodi ساخته شده در این کاخ 8 قلعه ، این قصر را احاطه کرده بودو22 دروازه برای ورود وخروج وجود داشته است امروزه در نهایت مقدار خیلی کمی از این کاخ وبنا باقی مانده که گردشگران در سفر به تور تایلند می توانند از آن دیدن کنند .

2- بازدید از بزرگترینمعبد شهر آیوتایا درتور تایلند

معبد wat phre si sanpeth  یکیاز بزرگترین  ومعروفترین معبد های آیوتایا است که مسلمانان . که برای برگزاری مراسم ها و جشن های سلطنتی در زمان قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است .

3- بازدید از بازار شناور آیوتایا در تور تایلند

این بازار یک مکانی برای گردشگرانی که تز بازدیدهای معابد وکاخ ها در شهر خسته شده اند غذا ، نودل قایقی ، فروشگاه ، اجرای موسیقی ، سوغاتی و ... از خدمات است که میشود در این بازار یافت .

آژانس مسافرتی تایسیزپرواز نمایندگی تورهای تایلند  در خدمت شما عزیزان است .

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm