جاذبه های گردشگری آنتالیا

 رستوران شیپ این آنتالیا 

مسافرت رفتن و دیدن بهترین جاهای دنیا لازمه ی زندگی است. گاهی نیاز است تا برای رها شدن از دغدغه های فکری برای مدتی حتی کوتاه از آشیانه ی خود دل کند و سفری به یادماندنی را تجربه کرد. تور آنتالیا می تواند انتخاب هرکسی برای گذراندن اوقات فراغت خود باشد. رستوران های این شهر به خصوص رستوران شیپ این آنتالیا جزو مکان های پر رفت و آمد می باشد.  جاهای دیدنی این شهر باعث شده است که توریست های زیادی را به خود جذب کند. دریاچه ها و رودخانه های زیبای این شهر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و حتی اکثر توریست ها این مکان را برای عکاسی انتخاب می کنند. مراکز خرید این شهر نیز بسیار جلب توجه می کند و گردشگران زیادی را تا کنون به خود جذب کرده است.

مهم ترین دلیل برای انتخاب رستوران شیپ این آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای زیبای کشور ترکیه است. افرادی که به این کشور سفر داشته اند با مکان های دیدنی این شهر آشنا هستند. مهم ترین موردی که توریست ها توجه ویژه ای به آن دارند نام رستوران های معتبر است. مهم ترین بخش سفر خوردن خوراکی ها مخصوص شهر های مختلف است. رستوران شیپ این آنتالیا یکی از مشهورترین رستوران های این شهر است که در آتا تورک پارک واقع شده است.

در سال 1992 رستوران شیپ این آنتالیا شروع به فعالیت کرده است. یکی از خدمتکاران این رستوران به نام مصطفی دمیروک توانست صاحب رستوران شیپ این آنتالیا بشود. هم اکنون نیز مدیریت آن را بر عهده دارد.

 


                                                                                                                     رستوران شیپ این آنتالیا در شهر آنتالیا

رستوران اورال اوکال با این رستوران معروف ترکیب شدند و توانسته اند رستوران شیپ این آنتالیا رو گسترش دهند. در سال 2008 بعد از ترکیب شدن با اورال اوکال مکان خود را به مارینا آنتالیا تغییر دادند. دستپخت آشپزهای این رستوران تمجید شده از طرف کسانی است که حداقل یک بار به این رستوران رفته اند می باشد.

علاوه بر غذاهای خوشمزه محیط آرام و فضای دلنشین رستوران شیپ این انتالیا یکی از بزرگترین حسن هایی می باشد که این رستوران را  پرطرفدار کرده است. سه دریاچه این رستوران شیک و زیبا را احاطه کرده اند، صداهای اطراف دریاچه و آرامش فضا اکثر افراد را مشتاق می کند تا برای گذراندن اوقات فراغت به این رستوران مراجعه کنند.

منوی این رستوران پر است از غذاهای خوشمزه و متنوع. مهمان ها با در اختیار داشتن منوی بسیار متنوع از خوردن غذاهایی لذیذ و خوشمزه از امکانات آشپزی بهره مند می شوند. وجود آلاچیق هایی با طراحی زیبا و تخت های چوبی مهمان ها را برای گذراندن لحظه هایی پر از  آرامش و آسایش کنار خانواده مشتاق تر می کند. امکانات ارائه شده توسط رستوران شیپ این آنتالیا  موجب رضایت همه ی مهمان ها می باشد.

اکثر مسافران که تور آنتالیا را انتخاب می کنند معمولا برای سفرهای بعدی خود نیز برای این شهر برنامه ریزی می کنند. هتل های پنج ستاره ای که این شهر برای مهمان ها در نظر گرفته یکی از دلایل انتخاب تور آنتالیا می باشد. همانطور که گفته شد رستوران شیپ این آنتالیا جزو برترین رستوران های این شهر است که  با امکانات و آسایش عالی برای مهمان هایشان خدمات ارائه می دهند.



6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm