جاذبه های گردشگری آنتالیا

رستوران وانیلا لانج 

گاهی باید برای دور شدن از فشارهای کاری و تکرار روزمرگی به مسافرت پناه برد. سفر کردن اعصاب و روان را تجلی می بخشد. تور آنتالیا یکی از گزینه هایی است برای داشتن سفری پر از تجربه و با کیفیت. دیدن کشور ترکیه و بازدید از شهر های زیبای آن می تواند تاثیرگزار باشد. معرفی یکی از رستوران های آنتالیا به نام  رستوران وانیلا لانج می تواند برای کسانی که به این شهر سفر می کنند کمک کننده باشد. 

شهر زیبای آنتالیا یکی از دیدنی ترین شهر های کشور ترکیه است که هر ساله توریست ها و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. به خاطر مسافت کم با ایران اکثر مهمان های این شهر ایرانی می باشند. رستوران وانیلا لانج نیز از مشهورترین رستوران های آنتالیا می باشد. برخی از افرادی که سفر کاری یا گردشی به آنتالیا دارند حتما این رستوران را می شناسند و بارها از خدماتشان بهره مند شده اند. 

دلایل انتخاب رستوران وانیلا لانج در شهر آنتالیا

کسانی که برای سفری برنامه ریزی می کنند قطعا مکان های دیدنی و نام رستوران های مقصد را تحقیق می کنند. در تور آنتالیا، برترین رستوران ها معرفی می شوند که رستوران وانیلا لانج یکی از آنها می باشد. برای مهمانان لذت بردن از سفر بعد از دغدغه های زندگی در اولویت قرار دارد. خوردن غذای خوش طعم و با کیفیت برای همه مهم و ضروری است مخصوصا اگه سفر به شهر یا کشوری  با آداب و رسوم متفاوت باشد.

دروازه ی هادریان یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین مکان هایی است که شهر آنتالیا در خود دارد. رستوران وانیلا لانج در نزدیکی این بنای تاریخی  دیدنی واقع شده است. همین مسئله باعث شده است تا مهمان ها غذای خود را در نزدیکی  فضای تاریخی و خاطره انگیز میل کنند. یک آشپز بریتانیایی و همسر آن که ترکی هم می باشد مدیریت رستوران وانیلا لانج را بر عهده گرفته اند. این رستوران در سال 2007 توسط این دو زوج  هنرمند تاسیس شده است.  این زوج فعال با ایجاد فضایی جذاب و روح نواز از مهمان های خود استقبال می کنند.

 

                                                                                         رستوران وانیلا لانج در شهر آنتالیا

رستوران وانیلا لانج غذاهای بین المللی مدرن را  به گردشگران و مهمان خود ارائه می دهد. تجربه کردن غذاهای لذیذ با آشپزهای درجه ی یک این رستوران می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. مواد غذایی برای درست کردن انواع غذاهای خوش طعم با دقت انتخاب می شوند، داشتن کیفیت بالای مواد غذایی یکی از حساسیت های صاحبان این رستوران می باشد. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود به اندازه ی دلخواه مهمان می باشد. کارکنان غذا ها را با تزئینات شیک و زیبا برای مهمان ها آماده می کنند. میزهای غذاخوری همیشه تمیز بوده و اصول بهداشتی به طور کامل در رستوران وانیلا لانج رعایت می شود.

در واقع مهم ترین نکته ای که  می تواند برای هر مسافری مهم باشد رعایت کردن اصول بهداشتی است. رستوران وانیلا لانج با داشتن بهترین کادر سعی بر آن داشته است که محیطی کاملا بهداشتی و آرام بخش را به مهمانان خود هدیه بدهد. می توان جدیدترین غذاها را با دستپخت آشپزهای خبره در رستوران وانیلا لانج واقع در شهر آنتالیا تجربه کرد. 

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm