جاذبه های گردشگری استانبول

خرید در استانبول

مراکز خرید استانبول یکی از جاذبه های دیدنی تور استانبول به شمار می آید . این مراکز خرید با دنیای مد پیش می روند از این رو استانبول در لیست پر طرفدار ترین مقاصد خرید دنیاست. میزان پول مصرفی برای خرید در مراکز خرید استانبول به خودتان بستگی دارد که از کدام مرکز خرید استانبول قصد خرید لوازم و وسایل خود را دارید. مثلا: مرکز خرید کانیون در استانبول، یک فروشگاه بی نظیر در داشتن بوتیک های شیک و گران قیمت است و بیشتر برند های به روز دنیا در آن وجود دارد. برای خرید کردن در استانبول سعی کنید که در روز های وسط هفته و در هنگام صبح قبل از ناهار به خرید بروید چون در بقیه ساعت ها و روز ها مراکز خرید استانبول به شدت شلوغ و رفت و آمد ها خیلی سخت می شوند.

تور استانبول

استانبول یکی از بزرگترین شهر های ترکیه می باشد که به دلیل همین مراکز خرید بی نظیر و همچنین مکان های تفریحی فوق العاده توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند، استانبول پایتخت فرهنگی اروپا است و این موضوع هم یکی دیگر از دلایل جذب گردشگر می باشد. برای گرفتن تور استانبول سعی کنید در لحظه های آخر اقدام به بلیط کنید که هزینه های سفرتان پایین تر بیاید و البته که این قیمت ها بستگی به مدت زمان اقامت در استانبول و همچنین نوع هتل هم بستگی دارد، مراکز خرید استانبول را از دست ندهید.

تور استانبول

مرکز خرید اولیویوم

اولیویوم جزء مهم ترین مراکز خرید استانبول می باشد. زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید قبل از اینکه جذب بوتیک های لوکس اولیویوم شوید، جذب تعداد زیاد گردشگران ایرانی می شوید. در این مرکز غرفه های زیادی وجود دارد که می توانید لباس های شیک و به روزی را از آن مکان خریداری کنید.

اولیویوم یک حراجی بزرگ در استانبول می باشد. لباس ها و وسایلی که کم کم دارند از دنیای مد بیرون می آیند را شما می توانید در این حراجی بزرگ با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید یا اینکه لباس هایی که متعلق به فصل سرد سال هستند را شما می توانید در فصل گرم ارزان تر خریداری کنید یا بالعکس. البته این مرکز خرید استانبول یک فروشگاه بزرگ و مدرن نیز هست که در محله ی زیتون بورنو قرار گرفته است که دارای 118مغازه، 6سالن سینما، چندین رستوران و کافه می باشد. همان طور که گفته شد این مرکز خرید در یک منطقه کارگر نشین به نام زیتون بورنوی احداث شده است تا این منطقه هم بتواند رشد و توسعه یابد. طراحان این مرکز خرید برای جلب توجه و زیبایی اولیویوم به جای سقف از شیشه استفاده کرده اند و همچنین نور آرایی این مرکز را به وسیله حباب ها و لامپ های تزئینی زیبا جلوه ی خاصی بخشیده اند. یکی دیگر از عجایب این بازار وجود حراجی مخصوص در روز سه شنبه می باشد، در این روز مرکز خرید استانبول، اولیویوم یک بازار برپا می کند و تمامی اجناس را با قیمت فوق العاده و تخفیف های عالی در این بازار قرار می دهد تا افراد مختلف بتوانند خریداری کنند.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm