جاذبه های گردشگری استانبول

خیابان استقلال استانبول

آیا شما نیز به دنبال بازدید و خرید در استانبول و  خیابان استقلال هستید؟ آیا می دانید با تور استانبول می توانید در اولین فرصت به دست آمده از خرید در خیابان استقلال بهره مند شوید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کنید.

استانبول از معروف ترین و زیباترین شهرهای ترکیه و جهان می باشد که با داشتن قدمت بسیار طولانی و جاذبه های بسیار مدرن و تاریخی خود در کنار یکدیگر توانسته است توجه میلیون ها گردشگر و توریست را سالانه به سوی خود جذب کند. یکی از مهمترین و پربازدیدترین خیابان ها و مکان های دیدنی این شهر، خیابان استقلال می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی برای خرید در خیابان استقلال، روانه این شهر می شوند. خیابان استقلال از دوست داشتنی ترین و دیدنی ترین خیابان ها این شهر بوده که طبق آمار ارائه شده، در طول هفته حدود 2 میلیون نفر از این خیابان بازدید می کنند. اگر شما نیز قصد خرید در خیابان استقلال را دارید می توانید به راحتی به این شهر سفر کرده و در اولین فرصت به دست آمده از مراکز خرید و فروشگاه های بسیار مدرن این خیابان بازدید کرده و کالاهای مورد نظر خود را خریداری و تهیه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا اطلاعاتی را راجع به خرید در خیابان استقلال با تور استانبول به حضورتان ارائه دهیم.

فروشگاه های خیابان استقلال: خرید در خیابان استقلال

خیابان استقلال تا میدان تکسیم ، دارای بهترین و باشکوه ترین فروشگاه های آسیایی و اروپایی می باشد که گردشگران می توانند به راحتی اجناس و برند مورد نظر خود را در این مغازه ها پیدا کرده و خرید داشته باشند. خرید در خیابان استقلال استانبول سبب شده است که شما علاوه بر فروشگاه های متعدد شاهد بهترین رستوران و کافی شاپ ها نیز در این مکان باشید؛ موسیقی خیابانی موجود نیز حال و هوای بسیار زیبایی را به خرید در خیابان استقلال شما خواهد افزود. فاصله میدان تکسیم تا انتهای خیابان استقلال در حدود 3 کیلومتر می باشد و توصیه می کنیم حتما خرید در خیابان استقلال خود را به شب هنگام بسپارید و از منظره بسیار باشکوه به وجود آمده نیز نهایت لذت را داشته باشید.

خرید در خیابان استقلال با تور استانبول

بسیاری از گردشگران و توریست هایی که به دنبال خرید در خیابان استقلال هستند می توانند با توجه به بودجه در اختیار خود برنامه سفر تورهای استانبول ارائه شده از سوی آژانس های مسافرتی، یکی از بهترین آن ها را رزرو کرده و در اولین فرصت از این خیابان بازدید داشته باشند. توجه داشته باشید که بازدید و خرید در خیابان استقلال از مهمترین برنامه های بازدید در لیست بسیاری از تورهای استانبول می باشد و شما نیز میتوانید هم اکنون تور استانبول مورد نظر خود را هم اکنون رزرو کرده و خود را برای یک سفر بی نظیر و هیجان انگیز آماده کنید. با خرید در خیابان استقلال می توانید بهترین کالاها و اجناس را با قیمت های مناسب تهیه و خریداری کنید. 

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm