جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد سلطان احمد

آیا شما نیز به دنبال بازدید از مسجد سلطان احمد هستید؟ آیا می دانید که این مسجد به مسجد آبی نیز شهرت دارد؟ استانبول یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. یکی از بی نظیرترین جاذبه های آن مسجد سلطان احمد می باشد که این مسجد در قرن 17 توسط سلطان احمد اول بنا شده است و در میدان اصلی استانبول در نزدیکی آیا صوفیه واقع شده است. مسجد سلطان احمد یا همان مسجد آبی به دلیل داشتن کاشی کاری ها آبی و فیروزه ای رنگ خود به این نام نیز شهرت جهانی دارد. یکی از شگفت انگیزترین نقاط مورد بازدید در این مسجد، 6 مناره ی بسیار زیبای آن می باشد که از دوردست ها نیز مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است. مسجد سلطان احمد با داشتن نمای خارجی بسیار باشکوه خود نیز توانسته است در میان جاذبه های دیگر شهر استانبول خودنمایی کرده و توجه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود جذب کند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید

بهترین زمان بازدید از مسجد سلطان احمد

یکی از مهمترین سوال های گردشگران، بهترین زمان بازدید از مسجد سلطان احمد می باشد که در این خصوص نیز می توان گفت، گردشگران و توریست ها در هر زمانی از سال می توانند از این مسجد بازدید داشته و یکی از باشکوه ترین و دیدنی ترین آثار تاریخی این شهر را از نزدیک تماشا کنند. شما نیز میتوانید هم اکنون با شرکت در یکی از بهترین تورهای شهر استانبول از مسجد سلطان احمد بازدید داشته باشید. این مسجد با داشتن طراحی داخلی و شیشه کاری های بسیار حیرت انگیز و بی نظیر خود توانسته است اسم خود را در لیست بهترین مساجد جهان به ثبت برساند. گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از مسجد سلطان احمد را دارند، بایستی حجاب خود را رعایت کنند و بازدید از این مسجد هیچ گونه هزینه ای را به دنبال نخواهد داشت.

بازدید از مسجد سلطان احمد با تور استانبول

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، گردشگران و توریست ها می توانند با شرکت در یکی از تور استانبول، به راحتی از مسجد سلطان احمد بازدید داشته باشند. امروزه با توجه به علاقه مندی بسیاری از گردشگران برای بازدید از جاذبه های استانبول، مجریان آژانس های گردشگری به دنبال برگزاری یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای استانبول هستند که از این طریق توجه گردشگران را به سوی خود جذب کنند. بازدید از مسجد سلطان احمد در اولویت برنامه بازدید تور استانبول واقع شده است و شما نیز می توانید با توجه به شرایط و اوقات فراغت خود یکی از بهترین این تورها را رزرو کنید. از مهمترین مزیت های سفر با تور استانبول برای بازدید از مسجد سلطان احمد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          داشتن یک تور لیدر بسیار حرفه ای

-          دسترسی بسیار راحت به مسجد سلطان احمد

-          آشنایی با گردشگران و توریست های خوش سفر دیگر 

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm