جاذبه های گردشگری استانبول

رستوران های استانبول، رستوران های مشرف بر آب های بسفر

 رستوران  دریا 

در شهر استانبول، رستورانی مشرف بر آب های بسفر است. این رستوران و رستوران های مانند آن، به ویژه چشم انداز شگفت و غذاهای لذیذ دارند. استانبول از شهرهای مهم توریستی در جهان و 

مقصدی مهم برای گردشگران خارجی است. طبخ و سرو غذاهای لذیذ و شیرینی هایی که گاه به برند استانبول تبدیل شده اند در صنعت توریسم این شهر جای خود را یافته اند.

در رستوران های استانبول، هم غذاهای ترکی و سنتی، و هم غذاهای کلاسیک و مدرن طبخ و سرو می شود.

در این رستوران ها غذاهای سنتی، انواع کباب ترکی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای کشورهای مدیترانه و نیز غذاهای خاورمیانه ای سرو می شود. بهره مندی از تمهیدات رستوران   های مشرف بر آب های بسفر، با  تور استانبول ممکن است .

رستوران لب دریا   

رستوران لب دریا رستورانی محلی است و در استانبول شهرت دارد. این رستوران در ارتفاع بنا شده است و بر     آب های بسفر مشرف است.  لذت بردن از چشم انداز طبیعی و چشیدن طعم غذاهای محلی ترکی به طور همزمان تجربه ارزشمندی برای گردشگران خارجی است. گردشگران می توانند برای سیاحت و برخورداری از موهبت های طبیعی آب های بسفر و رستوران های آرام گرفته در کنار آن، به تور استانبول مراجعه کنند. بلیط رزرو و به آن جا سفر کنند.   

رستوران لب دریای استانبول در موقعیت مکانی کم نظیری واقع است و از جاذبه طبیعی و مناظری چشم نواز بهره می برد. آشپزهای این رستوران، غذاهای متناسب با ذائقه های متفاوت طبخ و سرو می کنند.

خوراک شیشلیک با آلو، برنج کاری و غذاهای دریایی نظیر قزل آلا و میگو با سس گوجه فرنگی تنها بخش کوچکی از منوی رستوران لب دریا در استانبول است. 

طعم چند گونه، دلچسب و توریست پسند غذا در رستوران لب دریا، برای ذائقه های متفاوت تجربه خوشایندی به ارمغان می آورد. کیفیت غذاهای به یاد ماندنی در این رستوران ارزش تست کردن را دارند. تجربه خوردن  غذاهای فصلی و یا غذاهای کلاسیک و مدرن یکی از عامل هایی است که گردشگران خارجی را تشویق به بیش تر ماندن و یا تکرار سفر خاطره انگیز می کند.

تایسیز پرواز پارسیان در اجرای تور استانبول ترکیه با داشتن کادر و پرسنل مجرب و کارآزموده، سفر خوشی را برای شما آرزو می کند. 
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm