جاذبه های گردشگری استانبول

رستوران نیکول یکی از معروف ترین رستوران های استانبول

درباره معروف ترین رستوران های استانبول بیشتر بدانید. استانبول یکی از شهر های شلوغ و بزرگی است که مطمئناً در جاهای شلوغ و توریستی می توان رستوران های استانبول را مشاهده کرد. استانبول یکی شهر های پر طرفداری است که سالانه گردشگر های زیادی را به خود جذب می کند. تور استانبول به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی برای صرف غذا داشته باشید. در اینجا می خواهیم شما را با رستوران هایی آشنا کنیم که هم به تمام نقاط گردشگری نزدیک باشد، هم کیفیت غذای بسیار مناسبی داشته باشد و هم اینکه از نظر قیمت هم به صرفه باشد و از بهترین رستوران ها در استانبول باشد.

رستوران نیکول یکی از اولین و معروف ترین رستوران های استانبول می باشد که توانست ستاره میشلن را از آن خود کند. بد نیست بدانید نام این رستوران برگرفته از نام مادر آگنست مارته نیکول است که میهمانی های بسیاری را در این ساختمان تاریخی که تا اوایل قرن بیستم یک صومعه بود برگزار می کرد. این رستوران دارای طرفداران زیاد و منحصر به فردی است که هر سال تعداد زیادی توریست به آنجا می روند. رستوران نیکول توسط سرآشپز آیلین یازیکیوقلو سرپرستی می شود. جالب است بدانید که این سر آشپز معروف دوره دکترای خود را در دانشگاه کمبریج رها کرده تا به عشق خود که آشپزی در آشپزخانه بوده برسد. این سر آشپز با سر آشپزهای معروفی در جاهای زیادی کار کرده و توانسته از آن‌ها تجربه های متعددی را کسب کند. آشپزی در سبک فرانسوی و ترکی این سر آشپز معروف بوده که در منو های فصلی رستوران نیکول کاملاً مشهود است.

امکانات رستوران نیکول

رفتن به رستوران نیکول تجربه کاملاً بی نظیری است. شما می توانید از روی تراس این رستوران چشم اندازی خارق العاده را از شهر بندری استانبول مشاهده نمایید. همچنین این رستوران هر روز به جز یکشنبه ها باز است. اگر می خواهید به استانبول جذاب و دیدنی سفر کنید حیف است بهترین رستوران های استانبول را از دست بدهید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm