جاذبه های گردشگری استانبول

معرفی یکی از بهترین رستوران های استانبول

اگر قصد سفر به استانبول شهر جاذبه ها را دارید پیشنهاد می کنیم در کنار گشتن در دل طبیعت و دیدن زیبایی های منحصر به فرد آن یک نهار عالی را در یکی از بهترین رستوران های استانبول بگذرانید. به واقع حیف است به استانبول بروید و رستوران های معروف آن را از دست دهید. این شهر یکی از شهر های توریستی آسیا به خصوص برای ایرانی ها است که توانسته در جهت جذب گردشگران قدم های مثبتی بردارد که اتفاقاً بسیار هم موفق بوده است.

علاوه بر مکان های تاریخی و تفریحی که در این شهر مدرنیته وجود دارد رستوران های استانبول یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آن محسوب می شوند که همواره با جذابیت های منحصر به فرد خود توانسته اند اثراتی ماندگار را در ذهن تمامی مهمانان به ثبت برسانند. اگر می خواهید طعم غذایی منحصر به فرد و خاص را بچشید ما رستوران بورسا را به شما پیشنهاد می کنیم. با انتخاب تور استانبول روزی خاطره انگیز را در این رستوران تجربه کنید.

رستوران بورسا یکی از رستوران های استانبول که کاملاً سنتی است

بهترین رستوران های استانبول

رستوران بورسا یکی از بهترین رستوران های استانبول است که فضایی کاملاً سنتی را در معرض نمایش مهمانان خود قرار می دهد. به واقع این رستوران شیک و لاکچری با این سبک می خواهد فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول را پیش روی شما قرار می دهد. به محض باز شدن در و با دیدن دکور داخلی قطعاً شما را به یاد فیلم های قدیمی می اندازد و با این کار زیبا محیطی آرام بخش و نوستالژی را برای مهمانان رقم می زند. در این رستوران نباید انتظار غذا های مدرن بین المللی را داشته باشید بلکه باید به فکر پیتزایی مناسب، کباب های آبدار و خوشمزه باشید که انتخاب رستوران بورسا می تواند بهترین گزینه باشد.

تاریخچه رستوران بورسا

بهتر است بدانید رستوران بورسا به عنوان یکی از بهترین رستوران های استانبول در سال ۱۹۲۷ تأسیس شده است که از لحظه تأسیس تا به امروز از نظر مهارت آشپزی و رفتار حرفه ای کارکنانش جزو بهترین رستوران های استانبول است. در این رستوران انواع نوشیدنی، غذا های سنتی ترکی را می توان تست کرد و لذت برد. همچنین این رستوران از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب شروع به کار می کند. رستوران بورسا در منطقه فندق زاده در قسمت اروپایی شهر قرار دارد. اگر می خواهید غذایی دلچسب و باب طبع را در یک رستوران شیک و نوستالژی میل کنید به رستوران بورسا حتماً سر بزنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm