جاذبه های گردشگری استانبول

رستوران هونکار

با ما در تور استانبول یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول را بشناسید. رستوران های استانبول دارای کیفیت غذایی بسیار عالی و مناسب است که متناسب با تمامی سلیقه ها است.  بهتر است بدانید علاوه بر رستوران های غذای ترکی، رستوران هایی با منوی بین المللی، ایتالیایی و مدیترانه ای را ارائه می دهند. بخشی از هزینه ها در سفر به استانبول صرف خوراک و تغذیه می شود. به همین دلیل اگر می خواهید سفری جالب و به یاد ماندنی داشته باشید باید به اندازه کافی پر انرژی باشید. برای اجتناب از سردرگمی  در شهر استانبول، داشتن اطلاعاتی درباره مکان های مورد نظر به خصوص رستوران  های شناخته شده لازم و ضروری است. تور استانبول بهترین گزینه برای اجتناب از این سر درگمی  است.

رستوران هونکار از قدیمی ترین رستوران  های  استانبول

قدیمی ترین رستوران های استانبول

رستوران قدیمی هونکار به عنوان قدیمی ترین رستوران های استانبول، از سال ۱۹۵۰ میلادی در محله ای به نام نیشان تاشی شروع به کار کرده است.این رستوران غذا های لذیذ و بسیار خوشمزه ای و کلاسیک را برای توریست ها و عموم مردم سرو می کند. شاید جالب باشد بدانید زمانی که وارد رستوران می شوید در جلو شما میز غذایی وجود دارد که می توانید از هر غذایی که باب سلیقه تان  است را میل نمایید. از غذا های محبوب و لذیذ رستوران هونکار کوزو اینکیک ، کوفته کادینبودو، سو بورویی و کباب پاتلیجان می باشد. از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران کوفته کادینبودو که در آن کوفته های گوشتی را با تخم مرغ و آرد سرخ می کنند و با برنج میل می کنند. شروع کار این رستوران از ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱ شب میزبان تمامی توریست ها و عموم مردم است.

اگر یک مسافر سخت پسند هستید و دوست دارید در فاصله ای خیلی دور از مرز و کشور خود طعم لذیذ غذاهای دیگری را دریک فضای مدرن و تمیز را بچشید پیشنهاد می کنیم با انتخاب تور استانبول حتماً به رستوران هونکار سری بزنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm