جاذبه های گردشگری استانبول

اکواریوم استانبول 

سفر به ترکیه همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. مناطق گردشگری ترکیه به حدی زیاد است که گاهی ما را در انتخاب به دردسر می اندازد. اگر در تور استانبول شرکت کردید، بدون دیدن اکواریوم استانبول این شهر را ترک نکنید. حتما می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید تا یک سفر کوتاه به این اکواریوم بی نظیر بکنیم.

استانبول ترکیه پر است از مناطق گردشگری و رویایی. بسیار جذاب که تنها دیدن عکس آنها ما را در رویایی شیرین فرو می برد. ولی اکواریوم استانبول بخش جذاب و هیجان انگیز سفر شما خواهد بود.

بزرگترین اکواریوم مصنوعی دنیا

در جهان اکواریوم های بسیار زیادی وجود دارد، ولی این اکواریوم اصلا قابل مقایسه با سایر اکواریوم ها نیست. چرا که هم ساخت آن، هم تم موضوعات آن، هم بزرگی آن واقعا بی نظیر است.

داریم شما را با یک سرزمین در زیر دریا اشنا می کنیم. سرزمین رویایی که بازدید از آن خاطرات بسیار شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. تنوع ماهی ها و موجودات زیر دریایی اکواریوم استانبول به قدری زیاد و گسترده است که شما را در شگفتی فرو خواهد بود. برای همین است که می گوییم شهر استانبول را بدون دیدن این شگفتی ترک نکنید.

این اکواریوم به بهترین نحو مدیریت می شود، به بهترین نحو نگه داری شده و مطابق استانداردهای روز دنیا می باشد. می خواهید اندازه آن را بدانید؟ هفت هزار متر مربع! یک سرزمین شگفت انگیز به وسعت هفت هزار متر مربع. سرزمینی که شما را با دنیای زیر آب و جنگل ها آشنا می کند.

برای بازدید از این اکواریوم باید یک روز کامل را اختصاص دهید. یک روز شگفت انگیز و زیبا برای آشنایی با زندگی زیر دریا.

این اکواریوم در سال 2011 افتتاح شد و بیش از 1500 گونه مختلف در آن پرورش داده می شود. همچنین از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یکی از بخش های جذاب که واقعا زیبا و دوست داشتنی است بخش شبیه سازی جنگل های آمازون است که فضایی دلنشین و عالی را رقم زده است. تصور کنید سفری به جنگل های بارانی آمازون کرده اید. چه حس زیبایی خواهد داشت؟

سفر به ترکیه با تور شرکت تایسیز پرواز یک سفر به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. مسافران تور استانبول می توانند برای رزرو با شرکت تایسیز پروا تماس حاصل نمایند.ما به صورت تمام وقت در خدمت شما هستیم و تلاش می کنیم سفرهای بسیار به یاد ماندنی داشته باشید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm