جاذبه های گردشگری گوا

رستوران The Beach House  

رستوران The Beach Houseدر  ساحلی و بسیار زیبا می باشد که در ساحل بسیار زیبای کاندولیم قرار گرفته است.  مسافران تور گوا  میتوانند در این رستوران به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و از آنجایی که این رستوران در ساحل قرار دارد شما می توانید هم از سرو غذای خود لذت ببرید و هم اینکه ساحل زیبای آن را تماشا کنید. لذت خوردن غذا در این رستوران فراموش نشدنی است و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما در تور گوا سری به این رستوران بزنید.

 

رستوران The Beach House در گوا

ویژگی های رستوران The Beach Houseدر گوا :

رستوران The Beach Houseدر گوا در ساحل قرار گرفته و سر آشپز آن که مسئولین پخت غذاها را بر عهده دارد معروف ترین سرآشپز تاج محل می باشد. این سرآشپز بیشتر از 40 سال است که در آشپزی سابقه دارد و بهترین غذاهایی که در هند و پرتغال وجود دارد را برای شما به بهترین نحو ممکن سرو می کند. فضای این رستوران بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد و طعم غذاهای آن به قدری لذیذ است که در بین مردم گوا بسیار شهرت دارد. از جمله غذاهای معروفی که در این رستوران وجود دارد و شما می توانید آنها را سرو کنید، مرغ با سبزیجات، ماهی پلو، دنده کباب با سس انبه، شاه میگوی مخصوص، خوراک خوک پرتغالی، ماهی مخصوص و ... می باشد.

طعم هرکی از غذاهای رستوران The Beach Houseدر گوا بسیار بی نظیر می باشد و به همین دلیل است که بسیار شهرت دارد. شما در تمامی طول روی می توانید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید. صندلی های این رستوران در ساحل چیده شده است و به همین دلیل به آن یک رستوران ساحلی می گویند. البته شما می توانید در داخل هم که مسقف است غذای خود را میل کنید ولی لذت خوردن غذا در ساحل بسیار بیشتر است.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm