جاذبه های گردشگری گوا

رستوران Casa sarita 

رستوران Casa saritaدر گوا یکی از رستوران های شیک و مجلل می باشد که بسیار نوستالژیک است. شما می توانید بهترنی و با کیفیت ترین غذاهای گوا را در این رستوران که در قسمت جنوبی گوا قرار دارد میل کنید. محیط این رستوران بسیار فوق العاده می باشد و به همین دلیل برای شما خاطره ای به یاد ماندنی به یادگار می گذارد. دکوراسیون این رستوران بسیار خاص می باشد، به دلیل ویژگی ها . غذاهای بی نظیر آن حتما به شما توصیه می کنیم که در تور گوا به این رستوران بروید.

 

رستوران Casa sarita در گوا

ویژگی های رستوران Casa saritaدر گوا :
رستوران Casa saritaدر گوا دکوراسیون بسیار زیبا و سنتی دارد، پنجره ها و لوسترهای آن بسیار بزرگ می باشد، و این یکی از ویژگی های اساسی و مهم آن به شمار می رود. غذاهای این رستوران از جمله غذاهای سنتی گوا به شمار می رود ولی در سبک آن تغییراتی به وجود آورده اند و آن را مدرن تر کرده اند، در واقع سبک پخت غذاهای انی رستوران بسیار خلاقانه و ویژه می باشد. موزیک های ملایمی که در رستوران پخش می شود سرو غذا را برای شما بسیار لذت بخش تر می سازد.

تمامی غذاهای محبوب خود را در رستوران Casa saritaدر گوا می توانید میل کنید، غذاهای این رستوران بسیار متنوع می باشد و بسیاری از غذاهای مدرن و سنتی را در این رستوران می توانید سرو کنید. آشپزخانه رستوران اپن می باشد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید با کسانی که در آشپزخانه غذا می پزند ارتباط برقرار کنید. سرو غذا در این رستوران تنها در شب ها می باشد، چرا که زیبایی و لوکس بودن آن در شب ها بیشتر است، شما از ساعت 7 تا 11 شب می توانید برای سرو غذا به این رستوران بروید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm