جاذبه های گردشگری گوا

رستوران Martins Corner 

رستوران Martins Cornerدر گوا یکی از بهترین رستوران های گوا می باشد که شما می توانید غذاهای بی نظیر آن را سرو کنید. در این رستوران های غذاهای هندی و دریایی خوشمزه ای وجود دارد که بین مردم گوا هم از شهرت بالایی برخوردار است. از آنجایی که بسیاری از اهالی بومی گوا هم به این رستوران می روند، بهتر است برای رفتن به این رستوران زودتر بروید، چرا که بسیار شلوغ می شود و شاید جایی برای شما باقی نماند. اگر شما در تور گوا هستید و می خواهید غذاهای مختلفی را امتحان کنید بدون شک سری به این رستوران بزنید.

رستوران Martins Corner در گوا

ویژگی های رستوران Martins Cornerدر گوا :

در رستوران رستوران Martins Cornerدر گوا علاوه بر اینکه غذاهای هندی و دریایی سرو می شود، غذاهای چینی هم وجود دارد که شما می توانید برخی از آنها را در این رستوران امتحان کنید. باید بدانید که در این رستوران غذاهای بسیار متنوعی وجود دارد، بنابراین اگر شما از امتحان کردن غذاهای جدید لذت می برید، بهتر است به این رستوران حتما بروید، چرا که منوی غذاهای این رستوران بسیار متنوع و لذیذ می باشد. البته باید بدانید در کنار منوی غذای رستوران منوی نوشیدنی هم وجود دارد که نوشیدنی های آن هم بسیار قابل توجه می باشد، چرا که آنها با دیگر نوشیدنی ها تفاوت های بسیاری دارد و شاید برخی از آنها را تنها در این رستوران سرو کنید.

در رستوران Martins Cornerدر گوا هم وعده ناها و هم وعده شام سرو می شود. روزها از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر می توانید برای صرف ناهار به رستوران بروید و شب ها هم از ساعت 6 غروب تا 11 شب می توانید برای صرف شام به رستوران بروید. فضای رستوران Martins Cornerدر گوا بسیار آرام و دلنشین می باشد و شما از صرف غذا در این رستوران بسیار لذت می برید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm