جاذبه های گردشگری گوا

ساحل آنجونا | Anjuna Beach

ساحل Anjuna یکی از مقاصد گردشگری مورد علاقه برای میلیون­ها نفر در سراسر جهان است. گوا کوچکترین ایالت هند است، که جاذبه­ های طبیعی با زیبایی­ های چشمگیری دارد. ویژگی منحصر به فرد در مورد جغرافیای گوا وجود مناطق کوهستانی، فلات و دشت های ساحلی است. و همین امر باعث محبوبیت تور گوا  می باشد .
ساحل
Anjuna در شرق دریای عرب، واقع در جنوب غربی هند قرار دارد. آنجونا یکی از روستاهای ساحلی است که در سواحل گوا نزدیک به جنوب واگاتور و چاپورا واقع شده است. ساحل آنجونا، یک اقامتگاه ساحلی ماسه ای است که دارای صخره های سیاه بوده و از درختان نخل سرسبز پوشیده شده است. نزدیکترین شهر به این ساحل، Mapusa در چند کیلومتری شرق است. برای رفتن به ساحل آنجونا، استفاده از وسیله نقلیه تور گوا، قطار و اتوبوس ارزان از شهر ماپوسا امکان پذیر است.

 

ساحل anjuna در ایالت گوا

دیدنی­های ساحل Anjuna 
در قسمت غربی روستای ساحلی آنجونا، کافه­ ها و رستوران­های زیادی قرار دارند که انواع مختلف غذا های گوایی، هندی، آسیایی، ایتالیایی و فرانسوی را سرو می­کنند. در شمال ساحل، کلیسای جامع سنت آنتونی که کلیسایی قدیمی با نمای سفید است، قرار دارد. چهارشنبه ها بازار دیدنی حراجی و شلوغ آنجونا از صبح تا غروب برگزار میشود. در بازار تقریباً همه چیز از جمله صنایع دستی، جواهرات و مواد غذایی را به فروش می­رسانند. اگر در این ساحل، به دنبال خرید هستید، صبح زودتر به ساحل بروید، ظهر استراحت کنید و وقتی هوا گرم نیست، دوباره به محل اقامت خود برگردید. در آنجونا، استفاده از دستگاه خودپرداز، کرایه دوچرخه، اجاره اتاق و خانه با قیمت های متنوع امکان پذیر است. همچنین می­توانید کافی نت­های بسیاری را پیدا کنید. ساحل آنجونا در دهه 1960 میلادی مکانی برای گردهمایی­های  هیپی­ها بود و امروزه به دلیل برگزاری مهمانی های شبانه موسیقی الکترونیکی شناخته شده است. اگر در ساحل anjuna، برای وقت گذرانی در شب به دنبال مهمانی هستید، بهتر است به نواحی تپه­ای در Vagatorو یا Dolce Vitaبروید و از مهمانی های فضای باز آنها استفاده کنید. شعله های آتش چراغ­های نفت سفید محل برگزاری مهمانی ها را نشان می­دهند. در ساحل anjuna، همانند همه مناطق توریستی، احتیاط را از دست ندهید. مواردی از سرقت در آنجونا اتفاق افتاده­است، بهترین کار این است که شب ها به تنهایی راه نروید. همچنین مراقب کلاهبرداری­های جواهرات باشید و در اتاق­های خود را همیشه قفل کنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm