جاذبه های گردشگری گوا

ساحل COLVA



 

ساحل Colvaدر شهر زیبای کورا

یکی از زیباترین و باشکوه ترین سواحل شهر گوا، ساحل Colva است. علاوه بر خود ساحل، جادۀ Colva نیز مملو از مناظر شگفت انگیز و چشم نوازی است که در کم ترین نقاط دنیا، می توان چنین مناظری را مشاهده کرده و لذت برد.

در کشور هند، شهر ساحلی گوا، دارای شهرتی جهانی است. همچنین، جادۀ Colva، یک جاده ای است که گویی به بهشت ختم می شود. فقط کافی است، تور گوا را، که صد البته مناسب ترین و جذاب ترین توری است، که شما را به قطعه ای از بهشت  جاری می سازد، انتخاب کنید.

۲-جاده و ساحل Colva

اگر بخواهیم ساحل بی نهایت جذاب و همچنین جادۀ Colvaرا توصیف کنیم، باید با نهایت دقت، نقش چشمان شما را به عهده بگیریم تا چیزی از قلم نیافتد. جادۀ Colva، آراسته به نخلستان ها، مزرعه های بادام زمینی، بناهای تاریخی که به قرن های گذشته مربوط می شود، آثار و بناهای تاریخی، بناهای حماسی و مناظر بی نظیر طبیعی، جنگل های متراکم و دشت های سرسبز می باشد، به طوری که گویی تمام المان های زیبایی سراسر دنیا، در این مکان دور هم جمع شده اند. ساحل Colva، با آثار باستانی، با قدمت چندین هزار ساله، جشنواره های متنوع و مفرح، مزرعه های کشت انواع ادویه ( که البته خیلی ها، در سر تا سر دنیا کشور هند را با ادویه ها بسیار زیاد، متنوع، معطر و دارای خواص درمانی می شناسند )، مکان های مناسب جهت آفتاب گرفتن و ... را شامل می شود و موارد بی شمار دیگر، که اگر بخواهیم همه را معرفی کنیم، باید 4 شب و 5 روز را، پیوسته ادامه دهیم تا شاید بتوانیم آن ها را، فقط نام ببریم.

اگر می خواهید ساحل Colvaرا بیشتر بشناسید، می توانید از تخصصی ترین منبع و مرجع رسمی و قانونی، یعنی تور گوا، که در ایران هم شناخته شده است، استفاده کنیم. تور گوا، با یک برنامه ریزی سیستماتیک و صدالبته متنوع، جهت خسته نشدن و بهره مند شدن از لذت بخش ترین لحظه های حضور در این شهر ساحلی بی نظیر، تمام توان خود را توسط کارشناسان با تجربه به کار گرفته است تا شما زیباترین و دلچسب ترین لحظات زندگی خود را تجربه کرده و در دفترچۀ خاطرات خود ثبت کنید، تا در آینده، نیز حتی از خواندن آن لحظات، لذت ببرید.

ساحل Colva، دارای مراکز زیبا و نشاط آور تفریحی است. تنها 1 ساعت حضور در ساحل Colvaکافی است، تا تفاوتهای فاحش ظاهری و حتی ماهیتی این ساحل منحصربفرد را با هر ساحل دیگری که تجربۀ حضور در آن ها را داشته اید، با تک تک سلول های خود، حس کنید. ساحل Colva یکی از رمانتیک ترین غروب های ساحلی را به خود اختصاص داده است. وجود رستوران های اطراف این ساحل، بهترین غذاهای دریایی را در بین تمامی سواحل شهر گوا، سرو می کند. فاصلۀ این ساحل از شهر مارگائو  تقریباً 6 کیلومتر است.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm