جاذبه های گردشگری گوا

ساحل Calangute

ساحل Calanguteرا با نام ملکۀ سواحل گوا می شناسند. شن های درخشان طلایی، کلبه های جذاب و دیدنی و شگفت انگیز از جاذبه های ساحل Calangute می باشد. نوشیدنی های خوش طعم و غذاهای خاص این ساحل شهرت جهانی دارد. خرید کردن نیز در ساحل Calanguteاز دیگر جاذبه های این ساحل است. این ساحل مکانی است برای انواع بازی های ساحلی به خصوص سوار شدن بر قایق های موتوری در چنان مناظر طبیعی و همین طور چتربازی در دریا از دیگر فعالیت های جذاب و مفرح این ساحل است. فعالیت هایی که توریستهای مختلف از سراسر جهان که از انجام آن نهایت لذت را می برند.

تور گوا، شما را با شهر گوا، که یکی از زیباترین شهرهای ساحلی هند است، آشنا می کند. در حال حاضر، شهر ساحلی گوا، شهری است که با سواحل زیبا و حیرت انگیز و همچنین آب های شفاف، زلال و آبی رنگ سواحل زیبایش، و نیز آثار و بناهای تاریخی بسیار هم و زیبا شناخته می شود. چنین جاذبه های گردشگری، نشان گر این واقعیت است که گوا، دارای تمدن و فرهنگی غنی و قدیمی است.

در رابطه با فرهنگ شهر گوا، باید به این موضوع اشاره نمود که، به دلیل سالها مستعمرۀ کشور پرتغال بودن، فرهنگ این منطقۀ زیبای ساحلی تلفیقی از فرهنگ هندوستان و پرتغال است. این فرهنگ ترکیبی، بر روی زندگی، آثار هنری و معماری و همچنین غذاهای مخصوص شهر گوا تأثیر گذار بوده است.

ساحل Calangute

تور گوا، فرصتی است که شاید اگر به موقع از آن استفاده نکنید، مطمئناً از جاذبه های طبیعی، تفریحی، تاریخی و دیگر امکانات کم نظیر و طبیعی شهر گوا، مانند جنگل های زیبا و متراکم، دشت های سرسبز و صد البته سواحل زیبا و حیرت انگیز این شهر، به ویژه ساحل Calangute، محروم خواهید شد. بنابراین به تور گوا به عنوان یک فرصت طلایی که می تواند یک تجربۀ متفاوت و لذت بخش در تمام زندگی شما باشد، نگاه کنید که منتظر قدم های شما بر روی شن های سواحل زیبای گوا، مانند ساحل Calangute  است.

ساحل Calanguteدر میان دیگر سواحل شهر گوای هندوستان، به دلیل داشتن سواحل زیبا و آب های آبی و درخشان، آثار باستانی، تفریحات مفرح آبی و ساحلی، پارتی های ساحلی و نیز غذاهای خوشمزۀ هندی پرتغالی، دارای شهرت جهانی است.

ساحل Calangute، در میان بقیۀ تمام سواحل شهر گوا، شلوغ تر است. علت آن نیز واضح است. یک ساحل توریستی با مناظر زیبای طبیعی، امکانات مفرح و هر چیزی که یک توریست برای گذراندن اوقات خود، نیاز دارد تا لذت بخش ترین لحظات زندگی خود را تجربه کند. بگذارید مستقیم و کوتاه خدمت شما عرض کنیم: ساحل Calanguteهر چیزی را که نیاز دارید، به سرعت و به راحتی به شما تقدیم می کند. به دلیل دیگری نیاز دارید تا با تور گوا، ملاقات یکی از زیباترین و لذت بخش ترین شهرهای ساحلی دنیا را تجربه کنید؟

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm