جاذبه های گردشگری گوا

 غواصی در گوا:

در گوا زيبایي های منحصر به فردی مثل آبهای تمیز و شفاف با شن های ساحلی طلایی وجود دارد که باعث شده تور گوا مورد توجه گردشگران ومخصوصا کسانی که به غواصی در گوا علاقه دارند قرار بگیرد و بار ها به آن سفر کنند. سواحل زيبا و امكانات بسيار خوب و قيمت هاي مناسب آن از دليل هايى است كه محبوب ايرانى ها قرار گرفته است.
دنیای دیگری در زیر آب های گوا برای دیدن پادشاهی مو‌جودات وجود دارد که حداقل هر کسی به آن سفر کرده باید آن را تجربه کند.غواصی کردن فقط به این منظور نیست که لباس مخصوص به تن کرد و داخل آب شنا کرد بلکه غواصی یک راه ناشناخته را به ما نشان می دهد که یک تجربه بسیار هیجان انگیز است که نمی توان وصفش کرد.بنابراین گوا بهترین مکان برای تجربه غواصی است.

يكى از بهترين جاهايى كه ميتوان برای غواصی در گوا در آنجا شيرجه زد سوزي است که از قديم و الايام تا الان بندر مهم گوا بوده است ، یکی از دلایل معروفيت سوزي برای غواصی كردن، غرق شدن كشتى بريتانيا است كه در سال ۱۹۳۰در عمق غرق شده است.حتی تا به امروز هم هنگام غواصی کردن تکه های بسیاری از کشتی و وسایل آن به چشم میخورد و کشتی در قسمتی از خلیج کم وسعت که پر از ماهی های قرمز،صدف ها، مرجان ها،ماهی های اسکار،ماهی های صخره ای و هالوفرین های خط خطی غرق شده است.

 

معرفی کامل غواصی در گوا

معرفی ریف بوما به عنوان یکی از اماکن غواصی در گوا

 ريف یوما با عمق ۱۵متر یکی دیگر از مکان های غواصی در گوا است،از بهترین و دوست داشتنی ترین نقاط دیدنی غواصی در گوا صخره یوما گوما است که گونه هایی از موجودات مثل کوسه،ماهی،کوره،جوجه تیغی و بسیاری از موجودات دیگر وجود دارند و صخره های دیدنی در اینجا بسیار زیبا و دیدنی است.قفل دیوی جونز یکی دیگر از مکان هایی است که برای غواصی در گوا می توان از آن شروع کرد که عمق آن ۱۴متر است و زیستگاه ماهی های بزرگی است و جریان آب قوی است.

سیل راک هم جایی مخصوص صنعتگران برای غواصی در گوا است.و‌گونه های دریایی و مرجان ها ی زیادی در آنجا زندگی می کنند.بهترین زمان برای رفتن در این مکان ها برای غواصی در گوا ماه اکتبر و فوریه است و در برخی اوقات خیلی گرم و خیلی بارانی است و‌هزینه شیرجه برای غواصی در گوا از ۳۰۰۰روپیه شروع می شود و به ۱۶۰۰۰روپیه می رسد.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm