جاذبه های گردشگری گوا

گشت در جنوب گوا:

اگر براي سفر كردن علاقه مند به محیطی آرام و دنج هستید و خواهان گشت و گذار در جنگل های بکر و انبوه و زندگی در کنار ساحل هستید تور گوا بهترین گزینه برای شما است در این قسمت از گوا چند منطقه حفاظت شده طبیعی وجود دارد که پر از جانوران کمیاب و گیاهان خاص است.و از  مناطق زیبا و طبیعی جنوب گوا می توان حیات وحش کوتیگائو،پناهگاه نتراوالی و  آبشارهای دودساگار نام برد.

برای تجربه کردن سفر با آرامش و پر سکوت سواحل بکر گوای جنوبی انتخاب است. در بخش جنوبی گوا، ساحل آرام و بکر، محیط روستایی سنتی و قدیمی و بدون توریست و ديدني هاي زیادی منتظر شما هستند. به همین خاطر اکثر کسانی كه خواستار مكان هاي شلوغ و تفريحات پر سرو صدا هستند اولویت سفرشان گوای شمالی است ،و کسانی که خواستار سفر با آرامش و خلوت  هستند جنوب گوا را ترجیح می دهند.از سواحل معروف جنوب گوا می توان از ساحل باترفلای،کلوا،پالولم و بنولیم یاد کرد.

معرفی کامل جنوب گوا

 گوای جنوبی پر از استراحتگاه ها و‌هتل  های زیبا و تجملاتی و خیلی لاکچری و منحصر بفرد است که با این همه امکانات و لاکچری و خاص بودنش مناسب برای گردشگرانی است که علاوه بر اینکه خواهان سفری آرام و مکانی سکوت برای تمدد اعصاب هستند مشکلی برای پرداخت هزینه های آن نداشته باشند و هدف اصلی آنها آرامش و‌لذت بردن از سواحل زیبا و آرام است.

گوا جنوبی  از مناطقی است که استان یا به عبارتی ایالت گوا را در قسمت غربی هند در نواحی به اسم کُنکان در بر دارد.  این ناحیه با منطقه گوا از قسمت شمال به شمال ، ناحیه اوتارا کانادا از ایالت کارناتاکا از شرق و جنوب واقع شده است ، در صورتی که دریای عرب سواحل غربی خود را در بر می گیرد.

در سال ۲۰۱۱  سرشماری که در گوا صورت گرفت جمعیت جنوب گوا طبق سرشماری  ۶۳۹.۹۶۲ نفر بوده است که حدوداً با ایالت های ورمونت و مونته نگرو برابر است.رتبه جمعیت آن در هند  ۵۱۵ است. و تراکم جمعیت آن ۳۲۶نفر در هر کیلومتر مربع است.  نرخ رشد جمعیت آن در طول یک دهه ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱بود. در جنوب گوا برای هر ۱۰۰۰ پسر نسبت جنسی ۹۸۰ زن وجود دارد،و سطح سواد ۸۵.۵۳٪است.

زبان مردمی که ساکن ولسوالی جنوب گوا هستند کنکانی است .و تعداد زیادی از مردم مراتی نیز حرف می زنند.  و‌ زبان انگلیسی و هندی به وسیله بیشتر مردم هم قابل مشاهده است. و زبان پرتغالی هم به وسیله تعداد اندکی از مردم استفاده می شود.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm