جاذبه گردشگری وان

 گربه های وان 

خانه گربه های وان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر وان می باشد که شما در تور وان می توانید از این مکان جذاب بازدید نمایید. در واقع باید برایتان بسیار جالب باشد که این مکان یکی از بهترین و منحصر به فردترین مکان هایی می باشد که در وان می توانید مشاهده کنید. گربه وان کی از نژادهایی می باشد که شهرت بسیاری دارد و بیشتر آنها را با هر رنگی در خانه گربه های وان قرار داده اند. بیشتر این گربه ها سفید رنگ و پشمالو هستند و به همین دلیل بیشتر کسانی که علاقه زیادی به حیوانات دارند باید از این مکان بازدید کنند، چرا که گربه های این مکان بسیار زیبا و جذاب می باشند.

خانه گربه های وان و گربه هایی که در این خانه وجود دارند از جمله نوادر طبیعت می باشند، البته باید دقت داشته باشید که بسیاری از افراد در مورد این گربه ها اغراق های زیاد را بیان کرده اند که واقعیت ندارند. همانطوری که می دانید بسیاری از گربه ها از اینکه خیس شوند متنفر می باشند ولی این گربه ها از اینکه خیس شوند بسیار لذت می برند و به آب تنی علاقه زیادی دارند، این گربه ها به صورت جفتی هستند و روایت شده است که حضرت نوح یک جفت از آنها را با خود به درون کشتی برد.

خانه گربه های وان

ویژگی خانه گربه های وان 

همانطوری که بیان کردیم در خانه گربه های وان گربه های بسیار زیبا و پشمالویی وجود دارد. در سال 1999 نسل این نوع از گربه ها روبه انقراض بودند و تنها از آنها 90 تا باقی مانده بود، به همین دلیل دولت ترکیه برای اینکه نسل آنها را گسترش دهد و از منقرض شدن آنها جلوگیری کند مرکزی را به نام خانه گربه های وان تاسیس کرد که در واقع امروزه از آن به عنوان یکی از بهترین مکان های توریستی یاد می کنند، چرا که گربه های این نژاد بسیار زیبا و خاص هستند. رنگ هر یک از چشم های آنها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل این ویژگی یکی از خاص ترین ویژگی های آنها به شمار می رود. شما برای اینکه این گربه ها را از نزدیک مشاهده کنید باید به سراغ دانشگاه یوزینجی ایل بروید.

گربه هایی که در خانه گربه های وان قرار داند در ابتدا رنگ چشم هایشان خاکستری می باشد، ولی بعد از اینکه 25 روز از روز تولد آن می گذرد رنگ چشم های آنها تغییر می کند و بعد از 40 روز رنگ چشم های آنها ثابت می ماند. این گربه به حیوانات خانگی مانند مرغ ها به هیچ عنوان حمله نمی کند، آنها مایل هستند که همراه با خانواده ها و انسان ها زندگی کنند و از اینکه توسط دیگران مورد نوازش قرار بگیرند بسیار لذت می برند. اگر به آنها محبت کنید این گربه ها هم جواب محبت شما را بسیار دوستانه می دهند. شما می توانید برای اینکه این گربه های دوست داشتنی را از نزدیک مشاهده کنید همراه با تور وان به این شهر و این جاذبه گردشگری بروید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm