جاذبه گردشگری وان

بازار بزرگ روس ها

همه ما به خوبی می دانیم خرید کردن یکی از بهترین تفریحاتی می باشد که در تور وان می توانید در بازار بزرگ روس ها تجربه کنید. در واقع باید بدانید در هر شهری بازارهای سنتی اهمیت و محبوبیت بسیاری دارد، به همین دلیل شما اگر وارد هر شهری شدید باید از بازارهای سنتی آن شهر بازدید کنید. بازار بزرگ روس ها یکی از مهمترین مراکز خرید در وان به شمار می رود که شما می توانید در این بازار خریدهای خود را انجام دهید. قیمت هایی که در این بازار بر سر اجناس وجود دارد بسیار معقول می باشد، به همین دلیل اگر شما می خواهید سوغاتی هایی را با قیمت معقول خریداری نمایید می توانید به این بازار مراجعه کنید.

بازار بزرگ روس ها سنتی می باشد و بیشتر اجناسی که در این بازار وجود دارد نسب به اجناسی که در مراکز خرید بزرگ وجود دارد قیمت پایین تری دارد. رستوران ها و کافی شاپ هایی که در این بازار وجود دارد بسیار ساده می باشد و غذاهایی که در این بازار سرو می شود همگی غذای اصیل ترکیه به شمار می رود. تمامی افرادی که به عنوان فروشنده در بازار بزرگ روس ها فعالیت می کنند محلی هستند و دارای لهجه های محلی می باشند. اگر با آنها به خوبی صحبت کنید تخفیف بیشتری به شما می دهند و بدون شک حس بسیار خوبی به شما در این بازار منتقل خواهد شد.

بازار بزرگ روس ها

اجناس بازار بزرگ روس ها :

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که در بازار بزرگ روس ها بیشتر اجناس روسی به فروش می رسد، در صورتی که اصلا اینگونه نیست. از آنجایی که می دانید روسیه به عنوان قطب اصلی تجارت به شمار می رود و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای شمالی هم بازار روس وجود دارد. شما باید بدانید در این بازار همه نوع اجناسی وجود دارد و هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید خریداری نمایید. تمامی سبزی ها و میوه هایی که در این بازار به فروش می رسد تازه هستند و به همین دلیل بسیاری از افراد محلی از این بازار به صورت روزانه خرید می کنند.

هر نوع جنس و خریدی که داشته باشید را در بازار بزرگ روس ها می توانید انجام دهید، البته باید بدانید که در این بازار به دنبال اجناس لوکس و مدرن نباشید، چرا که قیمت آنها بسیار زیاد است و در این بازار از آنجایی که قیمت ها پایین هستند کالاهای مارک دارد وجود ندارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اجناس ارزان قیمت هستید باید به این بازار بروید، برخی از اجناسی را که در مکان های دیگر با قیمت بسیار بالاتری خریداری می کنید را در این بازار با قیمت بسیار پایین تری می توانید خریداری نمایید. اگر شما همراه با تور وان به این شهر بروید می توانید از این بازار بازدید نمایید و هر نوع جنس و کالایی را که مد نظرتان می باشد را خریداری نمایید و به عنوان سوغاتی به دوستان خود هدیه دهید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm