جاذبه گردشگری وان

رستوران و پارک آبی دیوان بیچ 

رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک یکی از مشهورترین رستوران های شهر وان می باشد که شما همراه با تور وان می توانید به این رستوران بروید و از فضای زیبایی که در این رستوران وجود دارد لذت می برید. در واقع باید بدانید رستوران و پارک آبی دیوان بیچ  یک مجموعه گردشگری عالی و بی نظیر در این شهر به شمار می رود که افراد زیادی برای تفریح به این مکان زیبا می روند. این رستوران و پارک ساحلی می باشد، چرا که در کنار ساحل قرار گرفته است و بسیاری از افراد از منظره زیبای آن لذت می برند.

بسیاری از افرادی که به شهر وان سفر می کنند بر این باور می باشند که این شهر یکی از شهرهای تاریخی وان به شمار می رود و به همین دلیل مکان جذاب دیگری در آن وجود ندارد. در واقع باید بدانید که اینگونه نیست و مکان های جذاب و تفریحی بسیاری در این شهر قرار دارد و یکی از مهمترین آنها رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک به شمار می رود. این پارک و رستوران ویژگی های بسیار جذابی دارد و به همین دلیل بسیاری از توریست ها و گردشگران از آن بازدید می کنند و می توانند چند ساعت خود را در این مکان به تفریح بپردازند. آرامشی که در این پارک وجود دارد بسیار بی نظیر است و شما می توانید به راحتی تا چند ساعت در این پارک و رستوران ریکلس نمایید.

رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک

ویژگی های رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک 

یکی از مهمترین ویژگی های رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک این است که در آن صندلی هایی برای دراز کشیدن وجود دارد و شما هر زمان که مایل باشید می توانید بر روی این صندلی ها استراحت کنید. از آنجایی که این رستوران و پارک در کنار ساحل قرار گرفته است زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد و به همین دلیل اگر شما بر روی صندلی هایی آن دراز بکشید بسیار لذت خواهید برد. هزینه استفاده کردن از این صندلی های ساحلی چندان بالا نمی باشد و به همین دلیل هر فردی می تواند آنها را برای چند ساعت کرایه کند و از آنها استفاده نماید.

غذاهایی که دررستوران دیوان بیچ و آکوا پارک وجود دارد بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل شما هر نوع غذایی را که دوست داشته باشید را می توانید سفارش دهید. غذاهای دریایی این رستوران طعم عالی و بی نظیری دارد و به همین دلیل توصیه می کنیم بدون شک غذاهای دریایی این رستوران را برای یک بار هم که شده امتحان کنید. باید بدانید غذاهای اصلی ترکیه ای و سنتی هم در این رستوران سرو می شود و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید و میل نمایید. اگر شما همراه با تور وان به این شهر بروید از این رستوران دیوان بیچ و آکوا پارک می توانید بازدید نمایید و چند ساعتی را در این رستوران و پارک به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید و خاطرات خوشی را برای خودتان فراهم کنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm