جاذبه گردشگری وان

پارک آبی چاقداش 

پارک آبی چاقداش یکی از بهترین مکان های تفریحی و ساحلی در شهر وان می باشد که شما در تور وان می توانید از این پارک زیبا و جذاب بازدید نمایید و از بازی های ساحلی که در این پارک وجود دارد لذت ببرید. تفریحات آبی بدون شک یکی از لذت بخش ترین و بهترین تفریحات به شمار می رود که بسیاری از افراد به این تفریحات علاقه دارند. از پارک آبی چاقداش سالانه افراد زیادی بازدید می نمایند، چرا که پارک های ساحلی و تفریحات رفاهی بسیار زیادی در این پارک وجود دارد و شما می توانید از آنها لذت ببرید. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که شهر وان بیشتر تاریخی است و جاذبه های گردشگری جذابی در آن وجود ندارد، ولی در واقع اصلا اینگونه نمی باشد و از آنجایی که وان هم در خط ساحلی ترکیه قرار گرفته است جذابیت ها و تفریحات آبی بسیاری در این شهر قرار گرفته است.

اگر شما می خواهد به ترکیه بروید و در شهر وان اقامت داشته باشید باید از پارک آبی چاقداش بازدید نمایید. این پارک سرپوشیده است و تفریحات بسیار زیاد آبی در این مجموعه وجود دارد این پارک بسیار بهداشتی می باشد و شما با خیالی آسوده می توانید از تمامی ابزارهای تفریحی آن استفاده کنید. استخر شنا یکی از مهمترین تفریحات پارک آبی چاقداش به شمار می رود که بسیاری از افراد از این استخر و شنا کردن در آن لذت می برند. همچنین باید بدانید جلسات متعددی از کلاس های گوناگونی در این مجموعه برگزار می شود که شما در آنها هم می توانید شرکت کنید.

امکانات پارک آبی چاقداش 

همانطوری که بیان نمودیم پارک آبی چاقداش علاوه بر تفریحات بسیاری که در آن وجود دارد کلاس های ورزشی بسیاری هم در آن برگزار می شود. همچنین باید بدانید دستگاه های متعدد ورزشی هم در این مجموعه وجود دارد و شما می توانید از تمامی این دستگاه ها استفاده کنید. بدون شک شما اگر در این مجموعه به بازی و تفریح بپردازید بسیار لذت خواهید برد، اگر از شنا کردن و تفریح کردن خسته شدید می تواند به بوفه این مجموعه بروید و از خوراکی هایی که در این بوفه وجود دارد خریداری نمایید و میل کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که پارک آبی چاقداش دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید، فروشگاه لوازم ورزشی و شنا است که شما می توانید هر نوع وسیله ورزشی را که می خواهید را از این فروشگاه خریداری نمایید. این مجموعه زیبای ورزشی برای کودکان هم تفریحات بسیار متعددی دارد و به همین دلیل باید بدانید که کودکان هم از بازی های آن می توانند لذت ببرند. بدون شک شما اگر شما همراه با تور وان به این شهر رفتید سری هم به این مجموعه گردشگری زیبا و مهیج هم بزنید و از تفریحاتی که در آن وجود دارد لذت ببرید. یافتن این مجموعه ورزشی و تفریحی بسیار آسان است و کسانی که در تور وان شما را همراهی می کنند به خوبی در مورد موقعیت آن اطلاعات زیادی دارند.
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm