جاذبه گردشگری وان

پارک صلح موسی آنتر 

یکی دیگر از پارک های شهر وان که شما می توانید همراه با تور وان ساعاتی را در آن بگذرانید پارک صلح موسی آنتر می باشد. در واقع شما باید بدانید در این شهر پارک های بسیاری وجود دارد و در هر یک از این پارک ها امکانات کاملی وجود دارد تا توریست ها و گردشگران از این امکانات استفاده کنند و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر باشند. اما یکی از ویژگی های اصلی پارک صلح موسی آنتر این است که این پارک به نوعی جاذبه تاریخی هم به شمار می رود، چرا که برای برقرار کردن صلح و آرامش در این پارک مردم تلاش بسیاری کرده اند و به همین دلیل نام آن را پارک صلح گذاشته اند. فردی که خواهان صلح بوده و مردم با او همدل می شدند موسی آنتر بوده است که برای زنده نگه داشتن یاد و نام او را بر روی این پارک گذاشته اند.

هر یک از سنگ فرش هایی که در پارک صلح موسی آنتر وجود دارد یادآور خاطرات و تلاش هایی می باشد که مردم برای برقرای صلح و آرامش انجام داده اند. شما باید بدانید موسی آنتر یکی از شخصیت های بسیار مهمی که در طول تاریخ برای مردم تلاش بسیاری کرده است و به همین دلیل نام و خاطره آن برای افراد شهر وان و ترکیه ماندگار شده است. بازدید و گشت و گذار در این پارک یکی از لذت بخش ترین خاطراتی می باشد که شما در تور وان می توانید داشته باشید. از آنجایی که بسیاری از افراد بر این باور می باشند که جاذبه های تاریخی شهر وان بیشتر از جاذبه های گردشگری و توریستی آن می باشد، بدون شک باید از این پارک و زیبایی های آن بازدید نمایید تا متوجه شوید جاذبه های گردشگری آن هم بسیار زیبا می باشد.

پارک صلح موسی آنتر

امکانات پارک صلح موسی آنتر 

در پارک صلح موسی آنتر کافه های متعددی وجود دارد که شما می توانید نوشیدنی های مورد علاقه خود را در در این کافه میل کنید. همچنین وجود صندلی هایی که در سراسر این پارک وجود دارد مکانی را برای نشستن و استراحت شما فراهم می کند تا ساعتی را در کنار دوستان خود باشید. به دلیل وجود درختان و فضای سبز زیبایی که در این پارک وجود دارد آب و هوای آن بسیار مطلوب و عالی می باشد و به همین دلیل شما از ساعتی در این پارک بودن بسیار لذت خواهید برد.

یکی از مزیت های بسیار مهمی که پارک صلح موسی آنتر دارد این است که به مراکز خرید اصلی شهر بسیار نزدیک است و به همین دلیل شما می توانید بعد از خرید کردن خود و زمانی که خسته شدید ساعتی را در این پارک استراحت کنید. از آنجایی که این پارک در مرکز شهر وان قرار دارد مراکز خرید آن اجناس بسیار خوب و با قیمت مناسبی را به فروش می رسانند که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید را خریداری نمایید و برای دوستان خود به عنوان سوغاتی و یا هدیه ببرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm