جاذبه گردشگری وان

پارک شهدا 15 ژوئیه 

یکی از جاذبه های گردشگری شهر وان پارک شهدا 15 ژوئیه می باشد که شما در تور وان می توانید همراه با دوستان و همراهان خود ساعاتی را در این پارک به گردشگری بپردازید. این پارک توسط پروژه شرقی که در آن شهرداری سامسون مشارکت داشته است افتتاح شد تا یادواره شهدای 15 ژوئیه باشد. همه ما به خوبی می دانیم شهر وان در این دو سال بسیار رشد کرده است و به همین دلیل افراد زیادی برای گردشگری و بازدید از جاذبه های تاریخی بی نظیر آن در تور وان شرکت می کنند و به این شهر می روند. برای ساخت پارک شهدا 15 ژوئیه چندین سال تلاش کردند تا آن را در بهترین مکان شهر تاسیس کنند، و به این وسیله افرادی که به وان می آیند خاطره خوشی از این شهر و جاذبه های گردشگری آن داشته باشند.

پارک شهدا 15 ژوئیه مساحت گسترده ای دارد و در دورن آن دریاچه بزرگی را ساخته اند تا گردشگران با قایقرانی در این دریاچه لذت ببرند. در واقع باید بدانید این پارکر یکی از مهمترین و اصلی ترین پارک این شهر به شمار می رود که ه روز تعداد بسیاری از از جمعیت توریست های و اهالی شهر وان در این پارک به تفریح می پردازند. از آنجایی که بیشتر محوطه این پارک با درخت های زیبا پوشیده شده است هوای بسیار مطلوبی دارد و اگر شما در این آب و هوا بمانید بدون شک مشتاق می شوید دقایقی دیگر را هم در این پارک قدم بزنید.

ویژگی های پارک شهدا 15 ژوئیه 

پارک شهدا 15 ژوئیه همانطوری که بیان کردیم بر اساس پروژه عمرانی بسیار گسترده ای تاسیس شده است و به همین دلیل برای ساخت آن هزینه های بسیاری را پرداخت کرده اند. امکاناتی که در این پارک وجود دارد بسیار زیاد می باشد و شما می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. بدون شک بعد از قدم زدن در این پارک زیبا شما بسیار مشتاق می شوید تا از غذاها و یا نوشیدنی های کافه و رستوران های آن لذت ببرید که شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید سفارش دهید. بعد از ساخت این پارک در شهر وان خدمات دهی شهر چندین برابر شده است، چرا که بسیاری از گردشگران و توریست ها برای استراحت به این پارک می روند.

از آنجایی که انتهای پارک شهدا 15 ژوئیه به دریا ختم می شود بسیاری از افراد یکه مشتاق به ساحل و دریا هستند از این پارک بازدید می نمایند. بر این اساس بازدید نمودن از این پارک بسیار هیجان انگیز است و شما می توانید با استفاده از امکاناتی که در آن وجود دارد هیجان خود را چندین برابر نمایید. شما بعد از اینکه در تور وان از جاذبه های تاریخی بسیاری که در این شهر قرار دارد بازدید کردید می توانید برای چند ساعتی هم در این پارک به خوش گذرانی بپردازید و خاطرات خوش و لذت بخشی را برای خود در کنار دوستان و یا خانواده هایتان رقم بزنید تا از مرور آنها لذت ببرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm