جاذبه گردشگری وان

مجسمه گربه وان

مجسمه وان گربه از جمله مهمترین جاذبه های دیدنی در شهر وان می باشد که شما می توانید در تور وان از این مجسمه زیبا بازدید نمایید. از آنجایی که گربه های وان یکی از جاذبه های دیدنی این شهر به شمار می روند مجسمه آن را هم در میدانی از شهر قرار داده اند و نام آن هم میدان گربه وان می باشد. مجسمه وان گربه با سنگ سفید ساخته شده است و حکاکی هایی که بر روی آن انجام داده اند بسیار دقیق و زیبا می باشد. در واقع باید بدانید اگر شما به همراه تور وان به بازدید از مجسمه وان گربه بروید وارد یکی از پارک های زیبای شهر می شوید و به همین دلیل در این پارک می توانید استراحت کنید و عکس های بسیار زیبایی را به یادگار بگیرید. 

مجسمه وان گربه در سال 2006 ساخته شده است و آن را در یکی از مهمترین قسمت های شهر بر روی سکوی بلندی قرار دادند. بعد از مدتی فضای سبزی را در کنار این مجسمه به وجود آورند تا بسیاری از توریست ها و بازدید کنندگان از آن به راحتی بازدید کنند و بتوانند دقایقی هم در این فضای سبز استراحت نمایند. از آنجایی که مجسمه وان گربه در مرکز شهر قرار دارد شما می توانید برای خرید به مرکز شهر بروید و برای استراحت برای بازدید از این مجسمه دقایقی را هم استراحت کنید. زیبایی و شکوه این مجسمه مانند گربه های وان می باشد که در شهر وان وجود دارند، ولی از آنجایی که این گربه ها بسیار نژاد خاصی هستند در مکان ویژه ای نگهداری می شوند.

مجسمه وان گربه

ویژگی های مجسمه وان گربه و گربه های وان 

همانطوری که بیان کردیم مجسمه وان گربه برگرفته از گربه های وان می باشد که نژاد بسیار خاصی دارند. این گربه ها بسیار خاص هستند در ابتدا رنگ چشم های آنها خاکستری است، ولی بعد از 25 روز از روز تولد رنگ چشم های آنها تغییر می کند و تا زمانیکه 40 روز از تولدشان می گذرد رنگ چشم های آنها ثابت می ماند. این گربه ها بسیار دوست داشتنی هستند و به به حیوانات خانگی مانند مرغ ها به هیچ عنوان حمله نمی کند، آنها مایل می باشند که همراه با خانواده ها و انسان ها زندگی کنند و اگر توسط دیگران مورد نوازش قرار بگیرند بسیار لذت می برند، بر این اساس باید متوجه شوید که نژاد آنها خاص می باشد و با دیگر گربه ها تفاوت دارد.

 اگر به آنها محبت کنید این گربه ها هم جواب محبت شما را بسیار دوستانه پاسخ می دهند. از آنجایی که این گربه ها بسیار دوست داشتنی هستند و تنها در شهر وان نژاد آنها وجود دارد مجسمه وان گربه را به عنوان نشانی از این شهر در مرکز شهر قرار داده اند. با این وجود کسانی که از وجود این گربه ها در این شهر اطلاعاتی نداشته باشند به خوبی می توانند از وجود آنها اطلاع پیدا کنند. شما می توانید همراه با تور وان از این مجسمه زیبا و جذاب بازدید نمایید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm