جاذبه گردشگری وان

شهر وان یکی از شهرهای کشور ترکیه بوده که فقط یک ساعت از مرز ایران فاصله دارد از این رو هم همواره مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد. اما مسئله ای که باعث سفر های بیشتر به این شهر شده مراکز خرید متعدد و متنوعی است که در این شهر وجود دارد. یکی از بهترین مراکز خرید وان مرکز خرید AVM می باشد که بیش از 90 برند مختلف را در خود جای داده و می تواند شما را حدود 3 الی 4 ساعت سرگرم کند.

آشنایی با مرکز خرید AVM وان

مغازه های مرکز خرید AVM در شهر وان همه ی اقلام مورد نیاز از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کفش، کیف و غیره را شامل می شود. شما می توانید بعد از خرید به طبقه ی دوم مرکز خرید AVM رفته و در فودکورت این ساختمان یک غذای لذیذ و خوشمزه خود را مهمان کنید. علاوه بر این در طبقه همکف و دوم این مرکز خرید کافه هایی وجود دارد که شما می توانید قهوه ی عصرانه ی خود را در آن ها بنوشید.

سینماکسیموم هم در مرکز خرید AVM قرار داده شده تا در صورت تمایل به تفریح و هیجان، به این سینما رفته و اوقات خوشی را سپری کنید.این سینمای 7 بعدی که در کل ترکیه شعبه هایی دارد شما را با کیفیت صدا و تصویر خود مجذوب می کند. در صورتی که قصد دارید تا ساعت یا جواهرات بخرید می توانید در فروشگاه های لوکسی که در این مرکز وجود دارند مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. شما می توانید در ایام تخفیف به این مرکز خرید مراجعه کرده و خرید های خود را با قیمتی مناسب تر انجام دهید.

دلایل رفتن به مرکز خرید AVM

اغلب مسافران تور وان به منظور تهیه ی سوغاتی به این مرکز خرید مراجعه می کنند چرا که مدرن ترین و بزرگ ترین مرکز خرید در شهر وان می باشد. نمایندگی بیش از 90 برند شناخته شده در مرکز خرید AVM در وان وجود دارد. سینمای هفت بعدی و شهربازی و سایر امکانات این مرکز خرید یکی دیگر از دلایل جذابیت آن در بین توریست ها می باشد. شما می توانید تجربه ی خریدی لذت بخش با قیمت های مناسب را در این مرکز خرید داشته باشید.

خدمات و امکانات مرکز خرید AVM

در این مرکز خرید دستگاه های خودپرداز، اتاق نگهداری کودک و کالسکه کودک وجود دارد. علاوه بر این محوطه ای برای بازی کودکان وجود دارد تا شما بتوانید خرید آسوده تری را تجربه کنید. پارکینگ این مجموعه باعث شده تا افرادی که با ماشین به این شهر سفر کرده اند نگرانی از بابت جای پارک نداشته باشند. در صورتی که شما یک فرد معلول را همراه دارید می توانید از خدمات صندلی های چرخ دار به صورت رایگان در مرکز خرید AVM بهره ببرید. علاوه بر این سرویس های بهداشتی هم مخصوص افراد کم توان جسمی در این مرکز تعبیه شده است. و در آخر شما می توانید به تراس این مجموعه رفته و از نمای زیبای آن لذت ببرید.

امیدواریم که این مقاله تایسیز پرواز به شما در شناسایی این مرکز خرید وان کمک کرده باشد.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm