جاذبه گردشگری وان

مرکز خرید آیدین پریهان دومین مرکز بزرگ خرید در شهر وان محسوب می شود. برخی از فستیوال ها در فصل بهار در مرکز خرید آیدین پریهان برگزار شده و شما می توانید برنامه خرید از شهر وان را در این فصل انجام دهید. در این جشن ها موسیقی محلی پخش شده و حتی برنامه های مناسب کودکان هم در این فستیوال ها برگزار می شود. همچنین برای خرید هم فصل بسیار مناسبی به حساب می آید چرا که همزمان با این فستیوال برخی اجناس هم به حراج گذاشته می شود. مرکز خرید آیدین پریهان در فصل های مختلف حراج های فصلی جذابی هم دارد که باعث شده همواره افراد زیادی از این مرکز خرید دیدن کنند. امکانات بسیار زیاد هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز خرید به حساب می آید و هرساله توریست های بسیاری را جذب می کند. حتی برخی از مغازه های این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. در صورتی که قصد خرید مرکز خرید آیدین پریهان را دارید پول نقد و چانه زنی را فراموش نکنید.

ویژگی های مرکز خرید آیدین پریهان

  • در طبقه ی پنجم این مرکز خرید رستوران های بسیاری با غذاهای مختلف و متنوع و در طبقه ی ششم آن کافه هایی وجود دارد که شما می توانید برای رفع خستگی و تجدید قوا به آن ها مراجعه کنید.
  • در مرکز خرید آیدین پریهان بولینگ، مکان بازی کودکان و سینما وجود دارد.
  • ·        42 فروشگاه، تعدادی رستوران، کافه، سینما و برخی مراکز تفریحی در این مجموعه وجود دارد.
  • در هر طبقه شما برخی جایگاه ها را می بینید که از آن ها به عنوان نشیمن استفاده می شود. شما می توانید در حین خرید در این قسمت ها رفع خستگی کنید.
  • در صورتی که قصد دارید لباس های مارک خریداری کنید، بهتر است حتما سری به مرکز خرید آیدین پریهان بزنید.
  • سینمای واقع شده در مرکز خرید آیدین پریهان به مراجعه کنندگان علاقه مند به فیلم این امکان را می دهد تا به دیدن فیلم های مورد علاقه ی خود بروند. بعد از یک خرید طولانی دیدن فیلم سینمایی مورد نظر می تواند لذت بخش باشد.
  • علاوه بر پوشاک شما می توانید جواهرات، ظروف آشپزخانه، لوازم تحریر، کیف، کفش و غیره را در این مرکز خریداری نمائید.

جمع بندی راجب مرکز خرید آیدین پریهان

علاوه بر خرید پوشاک، در صورتی که قصد دارید تا یک آخر هفته ی خوب و به یاد ماندنی را در تور وان سپری کنید و در آن به خرید کردن و سایر فعالیت های نام برده شده در بخش قبل بپردازید تا خرید خسته کننده ای نداشته باشید، می توانید مرکز خرید آیدین پریهان را انتخاب کنید. این مرکز با تخفیفاتی که در زمان های مختلف سال مانند جمعه سیاه ارائه می دهد همواره مورد توجه افراد مختلف از جمله توریست ها می باشد. امیدواریم که مطالب این مقاله به شما برای انتخاب مرکز خرید مد نظرتان در شهر وان کمک کرده باشد. در صورتی که در فصل حراج به شهر وان سفر کردید، سر زدن به این مرکز خرید را فراموش نکنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm