جاذبه گردشگری وان

قطعا یکی جذاب ترین قسمت های سفر به خرید از پاساژ ها و فروشگاه ها اختصاص دارد. این موضوع در سفر به ترکیه و به خصوص شهر وان چند برابر می شود. افراد از خرید کردن از یک شهر توریستی حس خوبی دریافت می کنند چرا که در آن شرایط با فضاهای خرید متفاوت و جدیدی مواجه می شوند که می توانند تاثیر بسیار بسیاری در روحیه ی افراد داشته باشد. خیابان جمهوریت و سایر جاذبه های توریستی این شهر باعث شده تا وان همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین شهر های توریستی به حساب آید. از طرف دیگر نزدیکی این شهر به ایران و قیمت ها مناسبی که دارد باعث شده تا خرید از خیابان جمهوریت و مراکز خرید وان بی از پیش در بین ایرانیان محبوب شود.

با وجود این که شما می توانید برند های معروف بین المللی یا ترک را در تمامی شهر های ترکیه بیابید اما با این وجود قیمت های پایین تر بازارهای وان باعث شده است تا افراد بسیاری به خصوص ایرانی ها به این شهر سفر کنند. درواقع با این کار در هزینه و وقت خود صرفه جویی می کنند.

آشنایی با خیابان جمهوریت

اگر راجع به تور وان تحقیق کرده باشید، احتمالا اولین چیزی که درباره ی این شهر به گوشتان خورده است، پنیرهایش است. در صورتی که قصد دارید تا این پنیرهای خوش طعم را تست کنید حتما به خیابان جمهوریت سر بزنید چرا که در این خیابان یک راسته تماما به صنف پنیر فروشان اتخصاص یافته است. شما می توانید پنیر های مختلف یا عسل را به عنوان سوغاتی برای نزدیکانتان خریداری نمائید.

این خیابان بسیار پر جنب و خوش و طویل بوده و رستوران ها، فروشگاه های پوشاک، جواهرات و غیره در آن به چشم می خورد و همواره توریست ها را به خود جذب می کند. بسیاری از ایرانیان به منظور خرید عمده برای مغازه های خود به خیابان جمهوریت رفته و از آن جا خرید می کنند.

 

در مراکز خرید خیابان جمهوریت شما بیشتر شاهد برندهای ترک هستید اما می توان برند های بین المللی را هم در این میان یافت. در صورتی که قصد خرید از برندهای مختلف را دارید بهتر است حتما سری به این خیابان زده و با قیمت های مناسب خرید های خود را انجام دهید.

خرید از خیابان جمهوریت

خیابان جمهوریت را می توان شلوغ ترین خیابان وان در فصول حراجی دانست. شما در این خیابان به جز مراکز خرید متعدد، بیش از 250 فروشگاه را می بینید که اجناس مختلف را با کم ترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارند.

به عنوان مهم ترین اجناسی که در این خیابان معامله می شود می توان به پرده، فرش و صنایع چوبی و نساجی اشاره کرد. مرغوبیت کالاهای شهر وان و به خصوص خیابان جمهوریت باعث شده است تا به یکی از مراکز معتبر در زمینه ی فروش چنین کالاهایی تبدیل شود.

در بلک فرایدی این خیابان بسیار شلوغ تر از همیشه می شود. نکته ی جالب توجه این است که تعداد بسیار زیادی از افراد ایرانی هر ساله در این حراجی شرکت می کنند.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm