جاذبه های گردشگری استانبول

همانطور که می دانید همواره ایرانیان بسیاری به استانبول سفر کرده و اقلام مورد نیاز خود را از این شهر خریداری می کنند چرا که هزینه ی اجناس گوناگون علی الخصوص پوشاک در این شهر مناسب می باشد. افراد علاقه مند به خرید به استانبول رفته و در مراکز خرید مختلف و فروشگاه ها از برند های محبوب و معروف ترک و بین المللی خرید خود را انجام می دهند. نباید فراموش کرد که حراج های فصلی استانبول هم باعث شده است تا افراد بسیاری این شهر را مقصدی برای خرید در نظر بگیرند. در صورتی که در این مواقع به خرید در این شهر بروید می توانید کالاهایی با کیفیت را با قیمت هایی بسیار به صرفه خریداری نمائید.

در این میان گردشگران استانبول یک مشکل دارند آن هم زیاد بودن بیش از حد مجتمع های تجاری و فروشگاه هاست. علی الخصوص افرادی که برای اولین بار با تورهای مسافرتی به این شهر سفر کرده اند، درباره ی برترین مراکز خرید استانبول اطلاعات کافی در اختیار ندارند و به حرف های دیگران تکیه می کنند. اغلب بر اساس زمان صفر و دوری و نزدیکی مراکز خرید به هتل اقامتشان یکی از این مراکز را برای خرید انتخاب می کنند.

ما امروز قصد داریم تا در این مقاله یکی از مشهور ترین مراکز خرید یعنی مرکز خرید جواهر استانبول را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر بتوانید به راحتی درباره ی مرکز خرید تصمیم گیری نمائید.

 

معرفی مرکز خرید جواهر استانبول

در صورتی که قصد سفر به استانبول و خوش گذرانی دارید و دوست دارید تا در میان سفرتان کمی هم خرید کنید، بهتر است با مراکز خرید شهر به خوبی آشنا شوید. در این میان بهتر است از بین مراکز خرید متعددی که در این شهر وجود دارد یکی را انتخاب کنید که دارای وسعت زیادی باشد تا به شما حق انتخاب بیشتری بدهد. علاوه بر وسعت زیاد باید کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه کند. در صورتی که دوست دارید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید بهتر است به مکان هایی بروید که ویترین های متنوع فروشگاه هایش شما را شگفت زده خواهد کرد که مرکز خرید جواهر استانبول یکی از این موارد است.

مرکز خرید جواهر استانبول به جواهر استانبول معروف بوده و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در تمام اروپاست. بعضی بر این باورند که این مرکز ششمین مرکز خرید بزرگ در جهان محسوب می شود اما اطلاعاتی از صحت این موضوع در دسترس نیست.

مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه ی شیشلی استانبول قرار دارد که یکی از محبوب ترین محله های این شهر است و علاوه بر مرکز خرید جواهر استانبول، شما شاهد امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در این منطقه خواهید بود.

مرکز خرید جواهر استانبول در سال 2005 میلادی افتتاح شد و امروزه بیش از 350 فروشگاه دارد. مساحت این مرکز خرید 420 هزار متر مربع بوده و دارای 6 طبقه است. در صورتی که قصد دارید به آن سر بزنید حداقل 3 روز زمان برای آن در نظر بگیرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm