جاذبه های گردشگری استانبول

در حقیقت مرکز خرید اکسیس استانبول فقط یک مرکز خرید عادی و معمولی مانند همه ی مرکزهای خرید نیست، بلکه این مرکز خرید شامل تجهیزات مختلف فرهنگی، بصری و اجتماعی خاصی برای افراد مختلف می شود که برای بالا بردن کیفیت زندگی شما بسیار جالب هستند. این مرکز خرید دفترهای آینده ی خود را با ظاهری شیک و طلایی و آپارتمانی با وجه ی بسیار لوکسی در شهر ارائه داده است.
مرکز خرید اکسیس استانبول یا همان Axis Istanbul در اصل شامل ۱۷۰ فروشگاه های کافه و رستوران های سنتی، رستوران های زنجیره ای، حدود ۱۰ سالن سینما، زمین برای بازی کردن بچه ها، مرکزهای تناسب اندام، سوپر مارکت های زنجیره ای کارفور است. فضای این مرکز خرید حدود ۶۰،۰۰۰ متر مربع است در حالیکه فقط پارکینگ آن بیشتر از ۱۰۰۰ خودرو ظرفیت دارد. تنها این مرکز خرید توانسته است به طور تقریبی ۲۰۰۰ کار جدید برای افراد مختلف ایجاد کند. نکته ی جالب دیگر این مرکز خرید این است که این مرکز معماری بسیار زیبایی دارد و بیشتر برندهای معروف در ترکیه و حتی در دنیا در این مرکز شعبه دارند.

این مرکز همچنین مکان هایی مثل مسجد و اتاق کودک نیز برای مردم فراهم کرده است و شما حتی میتوانید از تراس برای استراحت کردن استفاده کنید. بهترین برندهای ترکی و حتی برندهای دفاکتو و ال سی وایکیکی در این مرکز خرید دارای شعب هستند. دیگر برندهای جذابی که دارای شعبه در این مرکز خرید اکسیس استانبول هستند برند سی سی ایس، برند وفیان، برند فابریکا، برند هاتیک، برند کفش اینجی، برند وای لاندن، برند شلوار جین ماوی جینز، زارا، H&M، تاپ شاپ هستند. مرکز خرید اکسیس استانبول به عنوان بهترین مراکز خرید ترکیه ای که دارای برندهای مختلف دنیا و ترکیه ای هستند معروف هستند.

مرکز خرید اکسیس استانبول حتی بخش های سکونتی و اداری نیز دارد که برای کسانی که خارجی هستند خدمات بسیار ویژه ای ارائه می دهد :

• مجتمع ورزشی : باشگاهی کامل با تجهیزات مختلف در مرکز خرید اکسیس استانبول وجود دارد که برای همه استفاده کردن از آن آزاد است.

• زمین بازی : اگر که به صورت خانوادگی و با فرزندان خود قصد رفتن به این مرکز خرید دارید اصلا نگران نباشید زیرا که مرکز خرید اکسیس استانبول یک زمین بازی کودکان دارد و شما می توانید فرزندان خود را با خیال راحت در این مرکز قرار دهید.

• مجموعه رستوران ها : اگر که از یک مسیری طولانی به مرکز خرید اکسیس استانبول آمده اید و خستگی زیادی دارید می توانید از مجموعه رستوران ها استفاده کنید‌. بوی جذاب غذای این رستوران ها همه ی فضا را پر کرده است  و قطعا هر فردی را تحت تاثیر می گذارد.

• سوپر مارکت های کارفور : اگر نیازی به خرید لوازم خوراکی دارید این زنجیره های موجود در مرکز خرید اکسیس استانبول کامل ترین مواد غذایی و تازه را برای شما ارائه می دهد.

شما می توانید برای بازدید از این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب اقدام کنید. این مرکز خرید در طول هفته جمعیت مناسبی دارد و شما به راحتی می توانید از آن بازدید کنید. 
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm