جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید آکسارای استانبول

برای یک خرید ارزان قیمت و باکیفیت به سراغ مرکز خرید آکسارای استانبول بروید. آکسارای یکی از ارزان قیمت‌ترین مراکز خرید استانبول بوده و می‌توانید لباس های مدُ روز و باکیفیت را با قیمت بسیار کمتری از این مرکز خرید تهیه کنید.

مرکز خرید آکساری

همه چیز درباره مرکز خرید آکسارای استانبول

این بازار یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید استانبول بوده و در گذشته با نام بازار زیرزمینی آکسارای شناخته میشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این مرکز خرید حدود 50 سال قدمت دارد. این بازار در حال حاضر حدود 120 فروشگاه از برندهای مختلف داشته و متعلق به شهرداری استانبول است.

چرا بازار زیرزمینی آکسارای تغییر نام داد؟

در سالهای اخیر، توجه مردم استانبول به بازار کم شده بود و تنها مشتریان این بازار را گردشگران خارجی و مسافران تشکیل میداد. از آنجایی که کسبه این بازار با مشکلات مالی روبرو شده بودند، شهرداری تصمیم به تغییر نام این بازار گرفت. نام این بازار در سال 2010 تغییر کرد.

از آن جایی که این مرکز خرید زیر نظر شهرداری استانبول است؛ هر کسی که بخواهد تغییری در ظاهر این مرکز خرید یا یکی از فروشگاه های آن ایجاد کند باید ابتدا از شهرداری اجازه بگیرد. به همین دلیل در طول این سالها، تغییر خاصی در ظاهر این مرکز خرید به وجود نیامده است.

محله آکسارای یکی از ارزان ترین محله های ترکیه بوده و برای خرید سوغاتی و پوشاک ارزان قیمت بهترین جایی است که می توانید پیدا کنید.

مرکز خرید آکساری

چه اجناسی را می توانید در بازار آکسارای پیدا کنید؟

اگر برند لباس چندان برایتان اهمیتی ندارد، پیشنهاد می کنم حتما به سراغ این بازار بروید. نباید انتظار دیدن فروشگاه‌های برند و لوکس را در این محله داشته باشید؛ با این حال می‌توانید در این بازار اجناس مناسب و مدنظر خود را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید. اکثر فروشگاه‌های این مرکز خرید محصولات خود را به صورت عمده به فروش میرسانند و در صورتی که برای خرید مغازه به ترکیه رفته اید، حتما به این بازار سری بزنید.

چطور به بازار آکسارای برویم؟

با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به این بازار دسترسی داشته باشید. متروی خط M1A و M1B شما را به سمت این بازار می برد. پس نگران وضعیت رفت و آمد به این بازار نباشید. همچنین از میدان سلطان احمد تا بازار آکسارای حدود نیم ساعت پیاده روی دارد که می توانید در طول مسیر از جاهای دیدنی لذت ببرید.

مرکز خرید آکساری

هتل محله آکسارای

محله آکسارای هتل های ارزان قیمت و مناسبی دارد که می تواند محل اقامت خوبی برای شما باشد. از جمله هتل های این منطقه میتوان به هتل مارینم، هتل لیبرتی، هتل کچیک، هتل سلطان، هتل بودو، هتل بیربی، هتل آسپن و هتل کایا مادرید اشاره کرد.

امنیت خرید در آکسارای

این محله به دلیل تجاری بودن و همچنین حجم بالای مسافران و گردشگران در تور استانبول ، امنیت بالایی داشته و نیروهای امنیتی دولت ترکیه به طور دائم در این محله حضور دارند تا امنیت مردم را تامین کنند. از جمله مراکز امنیتی امینونو و فاتیح در این محله واقع شده است.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm