جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

اگر به دنبال یک مرکز خرید با اجناس باکیفیت و ارزان قیمت هستید؛ مرکز خرید اولیویوم استانبول گزینه خوبی برای شما خواهد بود. از آنجا که این مرکز خرید در محله کارگرنشین استانبول قرار دارد، می توانید محصولات برند را با قیمت کمتری خریداری کنید. این مرکز خرید اوت لت بوده و می توانید اجناس مورد نظر خود را از برندهای مشهور به طور مستقیم خریداری کنید.

مرکز خرید الویوم استانبول

یکی از بهترین زمان ها برای خرید از این مرکز خرید در روزهای پایانی پاییز و اوایل زمستان است. در واقع در روزهای پایان سال میلادی، حراج های شگفت انگیزی در این مرکز خرید برپا شده و شما می توانید لباس های فصل های دیگر را هم با قیمت بسیار کمتری خریداری کنید. پس اگر در این روزها به ترکیه رفتید، به هیچ وجه حراج های مرکز خرید اولیویوم استانبول را از دست ندهید.

ساختمان مرکز خرید اولیویوم استانبول

این مرکز خرید در سال 2000 در زمینی به وسعت 45 هزار مترمربع با 4 طبقه ساخته شد. در حال حاضر، در روزهای معمولی هفته روزانه حدود 25 هزار نفر و در آخرهفته ها حدود 40 هزار نفر از این مرکز خرید دیدن کرده و خریدهای خود را از آن انجام می دهند.

مرکز خرید الویوم استانبول

این مرکز خرید در روزهای ابتدایی بازگشایی با 25 فروشگاه شروع به کار کرد و امروزه 132 فروشگاه را در خود جای داده است. همانطور که می بینید؛ به دلیل استقبال گسترده مردم از این مرکز خرید، تعداد فروشگاه های آن از 25 تا به 132 عدد رسیده که رقم چشمگیری است.

اگر می خواهید از خرید خود لذت ببرید و در کنار خرید همراه با دوستان و خانواده خود غذا بخورید، بازی کنید یا خود را به صرف یک نوشیدنی خنک یا قهوه ترک دعوت کنید، مرکز خرید الویوم استانبول این فرصت را فراهم کرده تا در کنار خرید، یک روز به یاد ماندنی بسازید.

از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 6 سالن سینما با اکران فیلم های هالیوودی و ترکی
  • یک سالن تئاتر با ظرفیت بالا که می تواند لذت یک عصر خوب را دلچسب تر کند.
  • سالن بولینگ مجهز 15 لاینه که یک روز هیجان انگیز برایتان می سازد.
  • فود کورت بزرگ
  • کافه و رستوران های شیک و دوست داشتنی
  • دارای مراکز بازی و نگهداری از بچه ها تا شما با خیالی آسوده به خرید و تفریح خود برسید.
  • هایپر مارکت بزرگ.

مرکز خرید الویوم استانبول

اگر قصد سفر با  تور استانبول  را دارید این مرکز خرید کاملا قابل دسترس بوده و در قسمت جلوی درب ورودی دارای مراکز تاکسی 24 ساعته است. همچنین در نزدیکی این مرکز خرید می توانید از تراموا و مترو یا اتوبوس برای ایاب ذهاب استفاده کرده و در هزینه رفت و آمد خود صرفه جویی کنید. مسیر ایستگاه مترو تا این مرکز خرید حدود 10 دقیقه پیاده روی است که به شما فرصت دیدن مغازه‌ها و مناظر اطراف خیابان را خواهد داد.

کلام آخر: در این مقاله به معرفی و بررسی مرکز خرید اولیویوم استانبول پرداختیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. سپاس از همراهی شما.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm