جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

این مرکز خرید شیک و هیجان انگیز در ینی بوسنا یعنی در بخش اروپایی ترکیه و در سال 2016 افتتاح شد. از آن زمان تاکنون گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

از ویژگی های منحصربه فرد این مرکز خرید که آن را به محبوبیت رسانده است می توان به تنوع محصولات و قیمت مناسب اجناس آن اشاره کرد. همچنین یکی از دلایل محبوبیت آن نزدیک بودنش به فرودگاه آتاتورک می باشد.

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

گردشی در مرکز خرید اوت لت استار سیتی

در طبقه اول می توانید از فروشگاه های لوازم خانگی که از برندهای محبوب هستند مثل: لیننز، تاچ و زیمنس دیدن کنید. همچنین یکی از فروشگاه های پوشاک بزرگ این مرکز خرید ای ببک است که برای خرید لباس کودک و نوزاد عالی خواهد بود.

از برند های معروفی که در این مرکز خرید جای دارند می توان به این موارد اشاره کرد: ماوی، ال‌سی وایکیکی، کوتون، دفکتو، آدیداس، نایکی، بنتون، یو اس پلو، کالینز، آندرآرمور، گیزیا، پوما، برند لوازم خانگی و اکسسوری منزل کاراجا، مادام کوکو.

در هر طبقه از این مرکز خرید می توانید مراکز بازی و سرگرمی برای کودکان پیدا کرده و با خیال راحت به تفریح و خرید خود بپردازید.

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

اگر هوس بازی و هیجان به سرتان زده حتما به طبقه آخر سری بزنید. در این طبقه شهربازی شگفت انگیز اوت لت استار سیتی و تعدادی گیم نت قرار دارد. همچنین برای دیدن یک فیلم ترکی یا هالیوودی به سینما بروید یا اینکه از سالن بولینگ لذت ببرید.

در هر طبقه از این مرکز خرید می توانید کافه و رستوران های متنوعی را ببینید و از خوردن بهترین غذاهای بین المللی و ترکی لذت ببرید. همچنین برای رفع خستگی می توانید به کافه های بامزه و دوست داشتنی هر طبقه هم سری بزنید.

کافه های مطرح ترکیه از جمله قهوه دنیاسی و فودکورت های بزرگ در طبقه آخر برای پذیرایی فوق العاده از شما آماده است.

آخر هفته یعنی روزهای شنبه و یکشنبه در این مرکز خرید جای سوزن انداختن نیست ولی در سایر روزهای هفته جمعیت کمتر بوده و می توانید خرید و تفریح راحت تری داشته باشید.

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

چطور به اوت لت سیتی استار برویم؟

از میدان تکسیم توسط مترو به ینی کاپی بروید. سپس در ینی کاپی سوار خط متروی M1A شده و به سمت آتاتورک هاوالیمانی بروید. حالا در ایستگاه ینی بوسنا پیاده شده و در ایستگاه اتوبوس ینی بوسنا با مینی بوس هایی که رویشان نوشته "سیتی استار" به سمت مرکز خرید اوت لت سیتی استار بروید. در راه برگشت می توانید با همین مینی بوس ها به ایستگاه متروی ینی بوسنا یا کوله لی بروید. همچنین در این مسیر می توانید از تاکسی های ینی بوسنا هم استفاده کرده و با خیال راحت خریدهای خود را به مقصد برسانید.

 

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

این مرکز خرید در روزهای پایان سال یعنی اواخر پاییز و اوایل زمستان تخفیفات شگفت انگیزی روی اجناس خود می گذارد. بنابراین اگربا تور استانبول  در این زمان ترکیه هستید، حتما به سراغ این مرکز خرید بروید و از تفریح و خرید لذت ببرید.  

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm