جاذبه های گردشگری استانبول


مرکز خرید اوت لت آسیا پارک:

استانبول به عنوان شهر گردشگری که توریست هایی را از سرتاسر جهان جذب میکند دارای مراکز خرید متعددی است که رقابت تنگاتنگی میان برترین آنها بوده و همواره وجود خواهد داشت. یکی از این مراکز خرید استانبول مرکز خرید اوت لت آسیا پارک است .


این مرکز خرید اجناس برند، لوکس و با کیفیت که تنها از رده خارج شده را با تخفیف باور نکردنی بین ۱۰ تا ۸۰ درصد به شما عزیزان عرضه میدارند.
شایان به ذکر است که اوت لت آسیا پارک به عنوان بزرگ ترین و همچنین ارزان ترین اوت لت های استانبول شناخته شده و هر ساله جمعیت زیادی به این اوت لت برای خریدی با کیفیت و قیمت مناسب میروند.

اوت لت آسیا پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما عزیزان است.


مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

فضای مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول:

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است . دارای مساحتی به متراژ ۳۶۵ هزار متر مربع است. تعداد فروشگاه ها این اوت لت به ۲۵۰ فروشگاه هم میرسد و پارکینگی با ظرفیت ۴۰۰۰ خودرو را دارا میباشد.
علاوه بر همه اینها برای راحتی و تفریح شما عزیزان اماکنی تفریحی مانند شهر بازی و سایر امکاناتی از قبیل: سینما، رستوران های بین المللی و وگان و سنتی با غذا هایی پخته شده برای تمام سلیقه ها، کافه و... فراهم کرده است.

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک
شهر بازی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک:

شاید بتوان گفت که یکی از مهم ترین قسمت های این مرکز خرید شهر بازی واقع در اوت لت آسیا پارک است. تمام وسایل بازی که برای کودکان شما میتواند جذاب و سرگرم کننده باشد مانند:چرخ و فلک، قطار چوچو،بالون سامبا، هلیکوپتر و... در این شهر بازی موجود است
وسایل بزرگسال موجود در این شهربازی شامل این موارد میشود:

Ranger,Bumper cars, Roll coaster, crazy chairs,…
هدف از این شهر بازی سرگرمی و گرد هم آوردن خرید های شما است؛ که به یکی از محبوب ترین منطقه های تفریحی واقع در ترکیه و استانبول تبدیل شده است. شهربازی که محدودیت سنی ندارد و برای تمامی سنین میتواند سرگرم کننده و جذاب باشد تا ساعات فوق العاده ای را در کنار خانواده و دوستان برای شما رقم بزند.


راه های منتهی به اوت لت آسیا پارک:

این مرکز خرید در قسمت عمرانیه بخش آسیایی استاتبول قرار دارد که راه های متعددی به این اوت لت میرسد؛ با توجه به موقعیت مکانی شما و اینکه شما کجا قرار دارید تغییر میکند.
راحت ترین راه استفاده آژانس های آنلاین است که طبیعتا از لحاظ قیمت خیلی گران تر از وسایل حمل و نقل عمومی خواهد بود اما به مراتب راحت تر نیز هست.
حال آنکه اگر شما قصد دارید از طریق حمل و نقل عمومی این مرکز خرید بیاید باید گفت که نزدیک ترین ایستگاه مترو Dudullu است. پس از پیاده شدن از مترو در این ایستگاه میتوانید مسافت کم باقی مانده را با تاکسی یا همچنین میتوانید پیاده به مرکز خرید بیاید.

 

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

به عنوان سخن آخر با جرات میتوان گفت که این مرکز خرید  موقعیت و شانس خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت ممکن برای شما عزیزان که قصد سفر با تور استانبول را دارید  فراهم میکند .

اگر به استانبول رفتید حتما رفتن به مرکز خرید اوت لت آسیا پارک و دیدن از شهربازی آن را فراموش نکنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm