جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب و ارزان قیمت در استانبول ترکیه می گردید؛ در این مقاله کوتاه با ما همراه باشید.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول کجاست؟

اوت لت ایرپورت یکی از سه تا اوت لت ترکیه بوده و در منطقه آتاکوی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید به منطقه‌های باکیرکوی، یشیلکوی، فلوریا و آتاکوی نزدیک است و درصورتی که در یکی از این مناطق اقامت دارید، می توانید برای خرید به این مرکز خرید بزرگ و شیک بروید.

این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی بوده و می‌توانید یک روز کامل را به همراه خانواده یا دوستان خود در این مرکز خرید بگذرانید.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

از جمله امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس رفت و برگشت به تمام نقاط مرکز خرید
  • رستوران های برگرکینگ، بورسا کباب، گرین سالاد، مک دونالدز، پاپایز و...
  • سینما با اکران فیلم های ترکی و هالیوودی
  • برگزاری ایونت یا جشنواره های مختلف

چرا مرکز خرید اوت لت ایرپورت خاص و منحصربه فرد است؟

یکی از جذابیت های منحصربه فرد اوت لت ایرپورت این است که سقف متحرک دارد. این سقف گاهی باز و گاهی بسته است که یکی از نقاط دیدنی آن به شمار می رود. همچنین یکی دیگر از جذابیت های این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران ارزان قیمت بودن اجناس آن است. اگر در تور استانبول به قصد خرید سوغاتی به این مرکز خرید بروید، دست خالی برنخواهید گشت.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

ویژگی های مرکز خرید اوت لت ایرپورت

این مرکز خرید دارای 6 طبقه و 2 برج کنترل است که حدود 116 فروشگاه را در خود جای داده است. شاید هیجان زده شوید وقتی بدانید که برخی فروشگاه‌های این مرکز خرید تا 70 درصد تخفیف روی اجناس خود می‌گذارند و به این ترتیب با هم به رقابت می‌پردازند.

چه برندهایی در این مرکز خرید شعبه دارند؟

اگر دوست دارید لابلای خریدهای خود چند قلم جنس مارک و برند هم داشته باشید، حتما به اوت لت ایرپورت سری بزنید. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید شعبه دارند می توان به این موارد اشاره کرد: آدیداس، یو.اس.پولو، دریمود، گراتیس، هومل، هاریبو، کوتون، ال سی وایکیکی، لیننز، ماوی، واتسونز، میگروس و...

در این مرکز خرید علاوه بر سینما و کافه و رستوران می توانید مراکز بازی برای کودکان هم پیدا کرده و با خیال راحت به تفریح و خرید خود برسید. همچنین برای سرگرمی می توانید سری به آمفی تئاتر یا شهر بازی این مرکز خرید معروف بروید.

در این مرکز خرید می‌توانید اجناسی از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، صنایع دستی و.. را پیدا کنید.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

چطور به اوت لت ایرپورت برویم؟

ابتدا در مترو تکسیم سوار خط M2  شوید و در ایستگاه متروی ینی کاپی پیاده شوید. حالا از این ایستگاه سوار خط M1A  شده و در ایستگاه ینی بوسنا پیاده شوید. حالا حدود 10 دقیقه تا رسیدن به اوت لت ایرپورت باید پیاده روی کنید و از مسیر لذت ببرید.

می توانید یک روز کامل را برای وقت گذراندن در این مرکز خرید کنار بگذارید و از روز خود نهایت استفاده را ببرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm