جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین اوت لت های ترکیه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مرکز خرید اوت لت کاله 8 طبقه داشته و فروشگاه های زیادی را در خود جای داده است. اوت لت کاله در سال 2007 افتتاح شد و از آن زمان هرساله گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جذب میکند. این مرکز خرید محیطی آرام، شیک و رویایی داشته و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است تا برای شما یک روز عالی بسازد.

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

این مرکز خرید به دور از محدوده ترافیک ساخته شده و می توانید یک روز دلپذیر را با آرامش خاطر در آن بگذرانید. در اوت لت کاله اجناسی با قیمت های متفاوت به چشمتان می خورد. از ارزان ترین ها گرفته تا گران ترین اجناس! همچنین برندهای معتبری زیادی از سراسر دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند.

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

چه برندهایی در مرکز خرید اوت لت کاله جای دارند؟

این مرکز خرید در حال حاضر حدود 120 فروشگاه دارد که حق انتخاب نامحدودی به شما می دهد. اگر درمدت سفر تور استانبول به دنبال محصولات ورزشی هستید می توانید به فروشگاه های ورزشی از برندهای محبوب دنیا مثل آدیداس، نایکی و پوما در این مرکز خرید سر بزنید.

همچنین برای خرید لباس مجلسی و لباس شب می‌توانید به سراغ یکی از معروف ترین فروشگاه اوت لت کاله یعنی آلفا آبیه بروید. این فروشگاه همیشه رگالی از اجناس تخفیف خورده خود قرار میدهد که گاهی میتوان لباس های باکیفیت و شیکی را با قیمت بسیار مناسب در آن پیدا کرد. این فروشگاه برای خرید لباس مجلسی در همه سنین و هر جنسیتی مناسب است.

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

اگر به برندهای ترکی علاقه دارید، می توانید برخی از محبوب‌ترین برندهای ترکی از جمله کیلی، کوتون و دِری مد، پول اند بیر و برشکا را در این مرکز خرید پیدا کنید.

همچنین برای خرید محصولات چرم می‌توانید سری به فروشگاه محبوب دِری مُد بزنید و از اجناس به روز و باکیفیت آن دیدن کنید.

کافه و رستوران در مرکز خرید اوت لت کاله

اگر هنگام خرید احساس خستگی یا گرسنگی کردید نگران نباشید چون اوت لت کاله طیف گسترده ای از رستوران های زنجیره ای و کافه های دوست داشتنی را دارد که می توانید خستگی خود را در کنید و از خوردن غذا و فست فودهای خوشمزه لذت ببرید.

معمولا رستوران و کافه ها در طبقه سوم این مرکز خرید قرار دارند. در این طبقه می توانید برای گیاهان خواران هم منوی مناسبی پیدا کنید.

اگر دوست دارید غذاهای ترکی را امتحان کنید حتما به سراغ این رستوران های محبوب بروید: برکت دونر، اوستا دونرجی، برگرکینگ و...

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

چطور به مرکز خرید اوت لت کاله برویم؟

یکی از مسیرهای رسیدن به این مرکز خرید از میدان تکسیم است. در میدان تکسیم سوار اتوبوس 92تی باجیلار دولت هاستانسی شده و حدود 30 ایستگاه بعد یعنی در ایستگاه گون پارکی پیاده شوید. حالا از این پارک تا مرکز خرید اوت لت کاله حدود 3 دقیقه پیاده روی دارید. راه بروید و از مسیر لذت ببرید تا به اوت لت کاله برسید!

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm