جاذبه های گردشگری استانبول

 زورلو سنتر


زمانی که شما برای تعطیلات خود به یکی از کشور های توسعه یافته مانند ترکیه سفر میکنید یکی از مکان هایی که حتما باید در برنامه خود در نظر بگیرید مراکز خرید هستند؛ که به عبارتی با انتخاب یک مرکز خرید خوب و مناسب با یک تیر چند نشان زده اید؛ زیرا که این مراکز خرید علاوه بر فراهم کردن یک خرید لذت بخش با امکاناتی که برای رفاه شما فراهم شده ، مکانی برای سرگرمی و تفریح های متنوعی برای خوو و کودکانتان نیز هست.


مرکز خرید زورلو سنتر هم یکی از برترین های این مرکز خرید است که گاهی نیز از جهت های بسیاری از بقیه مراکز خرید پیشی می گیرد.امکاناتی از قبیل: سالن های کنسرت، رستوران های لوکس و ۵ ستاره، سینما، کافه، پارک های بازی و ... همه برای آسایش شما در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است.
چیزی که مرکز خرید زورلو سنتر را از بقیه مراکز خرید متمایز میکند قیمت مناسب برند های برتر جهانی است که این مرکز خرید میزبان آنان است.
همچنین برگزاری حراج های متعددی در طول سال در کنار عرضه برترین و مرغوب ترین کیفیت ها همه و همه خریدی فوق العاده و فراموش نشدنی را برای شما فراهم خواهد کرد.زورلو سنتر استانبول


آشنایی بیشتر با مرکز خرید زورلو سنتر استانبول:


مرکز خرید زورلو در سال 2013 افتتاح شده است و به دلیل معماری خارق العادا خود یکی از کاندید های 13 شرکت مطرح معماری شد و در نهایت از بین این ۱۳ شرکت این طراحی روزلو بود که به عنوان برترین انتخاب شد.
روزلو سنتر دارای ۲۰۰ فروشگاه ،بیش از ۴۰ رستوران ۵ ستاره، رستوران وگان و همچنین کافه میباشد.
برند های برتر جهانی از قبیل :ویکتوریا سیکرت، سنت لورن، گپ، نایکی ، زارا، تامی، منگو، دولچه و... در این مرکز خرید حضور دارند.
و نیز فروشگاه های لوازم ورزشی، لوازم خانگی و دکوری، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیک و... در مرکز خرید زورلو خریدی راحت و لوکس را برای شما به ارمغان خواهند آورد

زورلو سنتر استانبول
 

چگونه به مرکز خرید زورلو سنتر برویم:

برای رفتن به این مرکز خرید ایستگاه های اتوبوس و همچنین ایستگاه های مترو متعددی هستند که به این مرکز منتهی میشود که بستگی به موقعیت مکانی جایی که شما اقامت دارید متفاوت است .    

راه دیگری که راحت تر نیز هست استفاده از تاکسی های آنلاین است که تنها مشکل آن این است که گران تر از وسایل حمل و نقل عمومی است.

زورلو سنتر استانبول

نقاط قوت مرکزخرید زورلو سنتر در یک نگاه:

_امکانات رفاهی قابل توجهی که این مرکز خرید را یونیک کرده است

_معماری لوس و فوق العاده که محیط شکیلی را فراهم کرده است

_مراکز تفریحی مانند سینما و مجموعه های ورزشی در کنار مراکز خرید .

_میزبانی از برند های برتر جهانی از جمله اپل و نایکی و ...

_یکی از ۵ مرکز خرید برتر استانبول

نقاط ضعف :

_حتی با برگزاری حراج های متعددی در طول سال بیشتر مناسب گروهی از مردم است که وسع مالی بالایی دارند

زورلو سنتر استانبول

در آخر اگر قصد سفر با تور استانبول را  به ترکیه را دارید حتما سری به مرکز خرید زورلو سنتر بزنید و از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید لذت ببرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm