جاذبه های گردشگری استانبول

مرکز خرید وادی استانبول


استانبول که در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد به عنوان بهترین شهر و محل زندگی در کشور ترکیه و همچنین در میان بعضی از کشور های اروپایی شناخته شده است. به تازگی به دلیل اقتصاد توسعه یافته خود تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در سرار دنیا شده دارای مراکز خرید فوق العاده ای می باشد که از جمله آنها میتوان یه مرکز خرید وادی استانبول اشاره کرد؛ که هر ساله به دلیل موقعیت جغرافیایی خود گردشگران متعددی را از سراسر دنیا به استانبول میکشاند.

از آنجایی که مرکز خرید وادی استانبول یک مرکز خرید شناخته شده است در ادامه میخواهیم آشنایی شما را با این مرکز خرید بیشتر کنیم.

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول کجا قرار دارد؟



این مرکز خرید واقع در محله ماسلاک و منطقه ساریر است و از لحاظ جاذبه های گردشگری طبیعی در کنار جنگل بلگراد قرار دارد که اگر بازدید شما از این مرکز خرید به طول انجامید قصد ماندن بیشتری داشتید سری هم به این جنگل بزنید و این فرصت استثنایی هم یک خرید فوق العاده را برای شما رقم زده و هم سیاحتی در شهر زیبای استانبول شده.



آیا مرکز خرید وادی استانبول واحد مسکونی هم دارد؟


پاسخ ما به این سوال شما این است که البته مرکز خرید وادی این قضیه را نیز در نظر گرفته است !
این مرکز خرید حتی به فکر راحتی شما پس از خرید هم بوده و به این منظور مجموعه ای از 111 واحد مسکونی در بخش تراش که پروژه اول وادی استانبول بوده ساخته است؛ همچنین در همین بخش 804 آپارتمان بسیار شیک و مجلل طراحی کرده و در همین بخش از مرکز خرید وادی استانبول قرار دارد. شایان به ذکر است که در کل این بخش از این مرکز خرید 5100متر مربع را شامل میشود.

مرکز خرید وادی استانبول


اطلاعاتی درباره بخش تجاری مرکز خرید وادی استانبول:

میتوان گفت بزرگ ترین بخش مرکز خرید وادی استانبول و همچنین مهم ترین آنها به این مکان اختصاص دارد که شامل هتل های ۵ ستاره بسیار لوکس و لاکچری، کافه، رستوران های لاکچری که با مدیریت عالی برای خدمت به شما بهترین غذا ها را سرو میکنند،رستوران های وگان،شعبه هایی از برند های معروف از قبیل آدیداس، نایکی، سامسونگ، ویولت، سوآچ و... میشود. همه با هم جمع شده اند که تجربه خرید فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.




مرکز خرید وادی استانبول

چگونگی رفتن به مرکز خرید وادی استانبول:


حال آنکه شاید برای شما سوال پیش بیاید چگونه میتوانم به این مرکز خرید بروم و راه های منتهی به این مرکز خرید کجاست؟
اگر قصد دارید از طریق مترو به آنجا بروید ایستگاه سیران نزدزک ترین ایستگاه به این مرکز خرید می باشد . میتوانید از طریق سوار شدن در خط M2 مترو استانبول و سپس بعد از پیاده شدن در ایستگاه ساناییSanayi سوار خط F3 شوید .و اکنون باید در ایستگاه استادیوم پیاده شده و با گرفتن تاکسی به مقصد خود که مرکز خرید است بروید

به عنوان سخن آخر توصیه میکنم حتما پس از تحقیقات بیشتر درباره مکان های تفریحی که مناسب برای تمام سنین است در برنامه تعطیلاتی خود برای تور استانبول این انتخاب فوق العاده و جذاب را در نظر بگیرید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm