جاذبه های گردشگری آنتالیا

مرکز خرید میگروس

کشور ترکیه عملکرد بسیار خوبی از نظر فروش کالاهای مورد نیاز دارد. افراد می توانند کالاهای مورد نیاز و اساسی خود را در زندگی روزمره در مدت زمان کوتاهی در فروشگاه های مرکز خرید میگروس  خریداری نمایند. مرکز خرید میگروس  آنتالیا را می توان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا با سه طبقه و 135 مغازه دانست. شما می توانید در فصول مختلف به آنتالیا سفر کرده و از زیبایی های این شهر بهره ببرید. جدا از لذت سفر با تفریحات مختلف، می توانید به مراکز خرید این شهر مانند مرکز خرید میگروس  رفته و خرید های خود را انجام دهید. در ادامه به معرفی بیشتر این مرکز خرید می پردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه مرکز خرید میگروس

مرکز خرید میگروس  بار اول در سال 1954 در استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید با کسب امتیاز از سوئیس کار خود را با شعار پادشاه ارزانی آغاز کرد. پس از آن با حمایت های انجام گرفته از سوی دولت، مرکز خرید میگروس  توانست شعبات بسیاری را ابتدا در استانبول و سپس در شهر های دیگر راه اندازی کند. این مراکز خرید در سال 1975 به بخش خصوصی موکول شدند و از سال 1990 هم به شکل سهامی عام با مدیریت شرکتی خصوصی کار می کند.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

شعب و خدمات مرکز خرید میگروس

بر اساس آمار های به دست آمده از سمت این شرکت، در حدود 2000 شعبه از این فروشگاه در سراسر ترکیه وجود دارد. در تمامی مراکز خرید ترکیه افراد بسیاری مشغول به کار هستند. به عنوان مثال در مرکز خرید میگروس  ترکیه حدود 27 هزار نفر مشغول به کار هستند. مرکز خرید میگروس  خدمات بسیاری را ارائه داده و فروشگاه های متنوعی را داراست.


چه چیز هایی در مرکز خرید میگروس  وجود دارد؟

شما در این مرکز خرید برند ها و مارک های جهانی را خواهید بود که برای اشخاص عاشق مد و لباس می تواند یک بهشت باشد. شما می توانید با خرید در مرکز خرید میگروس  تجربه ای فراموش نشدنی برای خود در تور آنتالیا  بسازید. به منظور رفع خستگی بعد از خرید می توان از 33 رستوران و فود کورت که منو غذاهای بین المللی دارند، استفاده کنید. شما می توانید در این رستوران ها غذاهای ترکی و عثمانی را امتحان کنید و یک تجربه ی جدید دیگر برای خود رقم بزنید. علاوه بر رستوران، در مرکز خرید میگروس  کافی شاپ های بسیاری مانند مک دونالد آیس کریم( بستنی مک دونالد )، استارباکس و برگر کینگ هم وجود دارند.

سینما ماکسیموم هم در این مرکز خرید وجود دارد تا شما هر نوع فیلمی را در 8 سالن مجزا ببینید. فیلم های این سینما جزو به روز ترین فیلم ها هستند که تماشای آن ها در این سینما بسیار لذت بخش خواهد بود.

پس از آن هم بهتر است در صورتی که کودکی همراه خود دارید، حتما شهربازی آکتورلند را امتحان کنید. در این شهربازی کودک شما سرگرم شده و از سفر خود خوشنود خواهد شد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

ما در این مقاله سعی کردیم تا مرکز خرید میگروس  را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm