جاذبه های گردشگری آنتالیا

بازار فرش لیدیا سوزانی

آنتالیا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری  در تمام طول سال بخصوص در تعطیلات گردشگرانی را از سراسر دنیا از جمله ایران جذب میکند. آنتالیا به عنوان یکی از قطب های گردشگری مکان های زیادی برای بازدید شما عزیزان دارد از جمله این اماکن بازار های فرش است.

استفاده از فرش از دیرباز در میان مردم آسیا به خصوص خاورمیانه امری مهم تلقی میشده و یکی از هنر های اصلی مردم نیز همین صنعت فرش بافی و قالی بافی بوده. همچنین در دهه های اخیر در کشور های اروپایی و همچنین آمریکایی استفاده از فرش به عنوان تزئین و دیزان هر چه زیبا تر و شکیل تر خانه رایج شده است. به همین منظور در آنتالیا بازاری مختص همین صنعت بنام بازار فرش لیدیا سوزانی وجود دارد یعنی بازاری که تنها فرش های با کیفیت ، دست باف و نفیس عرضه میدارد.
بازار فرش لیدیا سوزانی

بازار فرش لیدیا سوزانی:


اگر چه کشور ایران خود عرضه کننده فرش های زیبا است اما شما میتوانید با رفتن به شهر آنتالیا واقع در ترکیه ضمن دیدن این شهر گردشگری زیبا از این بازار هم دیدن کرده و از صنعت فرش بافی ترکی هم لذت ببرید.

چرا بازار فرش لیدیا سوزانی:

_تنوع و گوناگونی در نوع فرش و رنگ آن باعث شده این بازار بزرگ ترین بازار های فرش ترکیه تبویل شود
_به دلیل اینکه فرش های دست باف این بازار هنر مردمان ترک را به رخ میکشد ، همواره گردشگران زیادی که علاقه مند به هنر و آثار هنری هستند در سفر به آنتالیا به این بازار می آیند و لز دیدن آثار این فرش های زیبا نهایت لذت را میبرند

_کشور ترکیه نیز مانند ایران اهمیت زیادی به استفاده از فرش در خانه هایشان دارند از این رو میتوان گفت کیفیت فرش های ترکی که در بازار فرش لیدیا سوزانی عرضه میشود با فرش های ایرانی برابری میکند.

_ بازار فرش لیدیا سوزانی در شهر گردشگری آنتالیا واقع شده است؛ طبیعت فوق العاده آنتالیا همواره گردشگرانی را از سراسر دنیا جذب میکند.اگر شما نیز میخواهید در کنار خرید فرش تفریحی نیز کرده باشید این بازار بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

_اینکه این بازار به طور اختصاصی فقط محلی برای خرید و فروش فرش است نشان میدهد که شما قیمتی مناسب تر از قیمت های فرش این بازار پیدا نخواهید کرد زیرا که خرید از این بازار به منزله خرید بی واسطه است.

_حتی میتوان گفت که قالیچه ها، تابلو فرش ها، فرش های دست باف این بازار میتواند گزینه خوبی برای سوغاتی باشد که شما در بازگشت از سفرتان برای عزیزان خود تهیه کنید و جلوه ای زیبا و شکیل به خانه هایتان بدهید‌.

بازار فرش لیدیا سوزانی
پس میتوان گفت که:
اول از همه کیفیت و تنوع فرش های بازار فرش لیدیا سوزانی، قیمت مناسب به دلیل عرضه بی واسطه، قرار گرفتن این بازار در قطب گردشگری ترکیه یعنی آنتالیا همه و همه میتواند خریدی فراموش نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

اگر در تعطیلات خود با تور آنتالیا  به این شهر سفر کردید حتی اگر قصد خرید ندارید دست کم بازدید از بازار فرش لیدیا سوزانی را فراموش نکنید.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm