با زیباترین سواحل دنیا آشنا شوید

31 اردیبهشت ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

با زیباترین سواحل دنیا آشنا شوید

برای سفر به کشورهای خارجی عموماً گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد و پیش از آن که سفر را آغاز کنید، به موارد متعددی می‌اندیشید تا در نهایت بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید. با تایسیز پرواز همراه باشید تا در این مسیر تصمیم گیری برا شما اسان تر شود.

بسیاری از افراد به جاذبه‌های تاریخی بیشتر از امکانات رفاهی اهمیت می‌دهند و برخی دیگر، طبیعت را از تمام عوامل مهم‌تر می‌دانند. اگر از علاقمندان به طبیعت هستید و مهم‌ترین معیار شما برای سفر، جاذبه‌های طبیعی آن است، ممکن است به برخی از آیتم‌ها بیشتر از دیگران علاقه داشته باشید. برای مثل برخی از افراد جنگل‌ها را به دیگر انواع طبیعت ترجیح می‌دهند و برخی دیگر، تماشای غروب آفتاب در ساحلی بکر را از هر تفریح دیگری لذت‌بخش‌تر می‌دانند. اگر جزو دسته دوم هستید، در وبلاگ مجموعه تایسیز پرواز پارسیان با معرفی زیباترین سواحل دنیا همراه ما باشید. قصد داریم شما را به یک سفر هیجان‌انگیز در سواحلی بکر ببریم.


معرفی چند مورد از زیباترین سواحل دنیا

با توجه به این که بخش عظیمی از کره زمین را آب پوشانده و اقیانوس‌ها و دریاهای متعددی در دنیا وجود دارند، طبیعی است که سواحل بی‌شماری در سرتاسر دنیا وجود داشته باشند كه هر یک به نوعی دیدنی و جذاب در نظر گرفته شوند. اگر چه همچنان بسیاری از سواحل خالی از سکنه و به دور از جریان زندگی هستند، اما تعداد زیادی از آن‌ها نیز در سال‌های اخیر پتانسیل‌های گردشگری را کشف‌ کرده و در مسیر تقویت آن‌ها قرار گرفته‌اند. ای سواحل شرق آسیا و جزایر متعدد آن گرفته تا شبه جزیره اسکاندیناوی و سواحل لوکس آن، همگی جزو زیباترین سواحل جهان هستند که ارزش یکبار بازدید را دارند. با این حال برخی از سواحل، به طرز شگفت‌انگیزی جذاب و خیره‌کننده هستند و نمی‌توان حتی یک لحظه از طبیعت ناب آن‌ها چشم برداشت. در ادامه چند مورد از زیباترین سواحل دنیا را با هم بررسی خواهیم کرد.



ساحل سون مایل، جامائیکا

ساحل سون مایل نگریل در جاماییکا یکی از زیباترین سواحل دنیاست که همه ساله افراد زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جلب می‌کند. این ساحل زیبا علت اصلی زیبایی خود را مدیون شن‌های سفید و آب‌های لاجوردی‌ایست که ترکیب بی‌نظیری از رنگ‌ها را در یک تابلوی نقاشی طبیعی پدید می‌آورند. سرتاسر این ساحل با درختان نارگیل پوشیده شده و انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را می‌توانید در ساحل سون مایل مشاهده کنید. تفریحات آبی متعددی در ساحل سون مایل به گردشگران ارائه می‌شود که تجربه آن‌ها می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد.


معرفی ساحل سون مایل، جامائیکا

ساحل کلیر واتر، فلوریدا‌

ساحل کلیر واتر یکی از جذاب‌ترین سواحل آمریکاست که در ۳۰ کیلومتری غرب تامپا واقع شده و شهرتی جهانی دارد. این ساحل ویژگی‌های متعددی دارد که در تبدیل آن به یک ساحل محبوب نقش داشته‌اند. از جمله ویژگی‌های این ساحل می‌توان تمیزی بی‌نظیر در سرتاسر آن، طول بیش از سه کیلومتر و عرض ۱۵۰ متر، درختان نخل و علفزار زیبا در سرتاسر ساحل، دسترسی آسان از سایر شهرها و … را نام برد. در ساحل کلیر واتر دسترسی شما به امکاناتی نظیر پارکینگ، مراکز تجاری، سالن کنفرانس و مواردی از این دست می‌تواند راحتی بیشتری را برایتان فراهم کند.

معرفی ساحل کلیر واتر، فلوریدا


 ساحل لاکونچا، اسپانیا

ساحل لاکونچا یکی از سواحل دیدنی و بی‌نظیر اسپانیاست که در خلیجی به شکل صدف قرار گرفته است. از آن جا که صدف در زبان اسپانیایی «کونچا» نامیده می‌شود، نام این ساحل زیبا نیز لاکونچا گذاشته شده است. این ساحل با ۱۳۵۰ متر طول و عرض متوسط ۴۰ متر، حقیقتاً یکی از زیباترین سواحل لوکس اروپاست که می‌تواند چشم هر گردشگری را به خود خیره کند. کوه‌های سرسبزی اطراف این خلیج را در بر گرفته‌اند که چشم‌انداز زیبایی را ایجاد می‌کنند. نیمکت‌های سفید در مسیر پیاده‌روی در طول این ساحل زیبا در کنار قایق‌های شناور بر آب، تجربه دلچسبی از سفر به لاکونچا را به شما هدیه خواهند کرد.




 ساحل پلایا نورت، جمهوری دومینیکن

ساحل پلایا نورت، ساحلی در دل کارائیب است که در ماه‌های نوامبر تا مارس می‌تواند بهترین انتخاب برای مسافرت باشد. اگر به تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز علاقمندید، غواصی در ساحل پلایا مورد را از دست ندهید. از طرف دیگر نکته مثبت این ساحل، عمق کم آن تا فاصله‌ای مطلوب است که می‌تواند به انتخابی خوب برای خانواده‌ها با فرزندان کوچک تبدیل شود. ترکیبی از رنگ سبز و آبی در دریا و آسمان این ناحیه بیشتر شبیه یک کارت پستال زیبا است که تا همیشه در خاطرتان ثبت می‌شود.

 ساحل باوارو، جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن پر از سواحل شگفت‌انگیزی است که چشم شما را به خود خیره می‌کنند. اگر از علاقمندان به تفریحات آبی هستید، ساحل باوارو یکی از بهترین انتخاب‌هاست. سالیانه بسیاری از گردشگران برای تماشای ساحل زلال و شفاف باوارو راهی کارائیب می‌شوند. استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و زیبایی در مسیر این ساحل قرار گرفته‌اند که بستر لذت بردن از این سواحل زیبا را برایتان فراهم می‌کنند. آبیِ دریای ساحل باوارو به قدری زلال است که از زیبایی آن متعجب خواهید شد و می‌توانید مرجان‌های دریایی را از سطح آب تماشا کنید. علاوه بر تفریحات آبی در این ساحل زیبا، امکان پیاده روی در طول آن فراهم است.



تفریحات ساحلی؛ هیجان‌انگیزترین تفریحات تابستانی

زیباترین سواحل دنیا بهترین انتخاب برای سفرهای تابستانه در فصول گرم هستند. در این زمان‌ها می‌توانید ضمن لذت بردن از مناظر بی‌نظیر، از تفریحات آبی نیز لذت ببرید. آفتاب گرفتن در ساحل و تیمار شدن با دستان نوازشگر آفتاب از جمله لذت‌های سفر به زیباترین سواحل دنیاست که از آن لذت خواهید برد. چند مورد از تفریحات آبی که در این سواحل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید، در ادامه نام برده شده‌اند:

      انواع غواصی نظیر اسنورکلینگ و نایت دایو

      اسکوتر غواصی

      اسکی روی آب

      جت اسکی

      پاراسل

      شاتل

      بنانا

      فلای برد و پتل برد

      کایت بردینگ

      قایق‌سواری

      کشتی‌های تفریحی

      پارک‌های آبی

افزون بر موارد گفته شده، تفریحات آبی متعدد دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در سواحل معروف دنیا ببینید. هر ساحلی تفریحات مخصوص به خود را دارد که پیش از سفر می‌توانید از آن‌ها آگاه شوید.

کلام آخر

زیباترین سواحل دنیا بهترین انتخاب برای تماشای مناظر چشم‌نواز و دیدنی هستند که تجلی عظمت خالق خواهند بود. با سفر به این نواحی لحظات دلنشین و خاطره انگیزی خواهید داشت که هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهند شد. برای اطلاع از تور های داخلی و خارجی به سایت تایسیز پرواز پارسیان مراجعه نمائید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای با زیباترین سواحل دنیا آشنا شوید

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm