راهنمای دریافت وقت سفارت آلمان به صورت تضمینی و آسان

01 خرداد ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

راهنمای دریافت وقت سفارت آلمان به صورت تضمینی و آسان

یکی از کشورهایی که به عنوان سرآمد صنعت و مدرنیته در اروپا و حتی جهان شناخته می‌شود، کشور آلمان است. خیلی ها آرزوی این را دارند که شهروند کشور آلمان باشند، چون آلمان یک کشور پیشرفته صنعتی است و علاوه بر وجود کار، دستمزدهای خوبی هم برای کارگران و کارمندان قائل می‌شود. آلمان یک کشور مهاجرت پذیر است که خودش دارای حدود 82 میلیون نفر جمعیت است و رفاه، آسایش، اقتصاد و کیفیت زندگی، از عواملی است که خیلی ها را به فکر مهاجرت به آلمان سوق می‌دارد. پرجمعیت ترین کشور اروپا یعنی آلمان، یکی از قطب های توریستی نیز محسوب می‌شود و به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری، مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا است. سفر به آلمان در کشور خودمان هم معروف است و تقاضای اخذ ویزای آلمان برای مقاصد توریستی بالا است. برای اخذ ویزای آلمان، باید وقت سفارت آلمان را دریافت کرد، به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم در این مورد برای شما توضیح دهیم.

چنانچه قصد سفر به کشور آلمان را به هر منظوری داشته باشید، باید اقدام به اخذ روادید یا ویزای آن کنید. برای دریافت ویزا، شما باید ابتدا برای مراجعه حضوری، وقت بگیرید و بعد از آن تمامی‌مدارک مورد نیاز را جهت اخذ ویزا، به سفارت آلمان در ایران ارائه دهید تا پروسه اداری آن انجام شود و طی مدت زمانی، ویزای شما جهت سفر به آلمان صادر شود. دریافت وقت سفارت آلمان توریستی، که در نهایت منجر به اخذ روادید گردشگری کشور آلمان می‌شود، یکی از بیشترین درخواست ها است.

با توجه به اینکه ممکن است برای بسیاری از متقاضیان سفر به آلمان، دریافت وقت سفارت سخت باشد، از همین ابتدا توصیه می کنیم که آن را به شرکت های گردشگری و آژانس های مسافرتی معتبر بسپارید. یکی از شرکت هایی که در زمینه دریافت وقت سفارت آلمان می تواند به شما کمک کند، شرکت تایسیز پرواز پارسیان است که به صورت تضمینی، برای شما وقت سفارت را دریافت خواهد کرد.



دریافت ویزا



آموزش دریافت وقت سفارت آلمان

سفارت آلمان یکی از شلوغ ترین سفارت های خارجی در ایران است که مراجعات زیادی برای اخذ ویزا دارد. شما برای دریافت وقت سفارت، باید حتما نوع سفر خود را مشخص کنید، چون هر نوع سفر وقت مخصوص به خود را دارد. انواع وقت سفارت کشور آلمان در ایران به شرح زیر است:

وقت توریستی؛

وقت تحصیلی؛

وقت کاری؛

وقت دیدار از دوستان و فامیل؛

وقت تجاری؛

وقت پیوست؛

وقت تایید مدارک؛

قطعا سفر شما در غالب موارد بالا خواهد بود و طبق سفری که به کشور آلمان دارید، باید نوع وقت خود را مشخص کنید تا بتوانید از بخش مربوطه در سفارت، مابقی فرایند را پیگیری نمایید.

برای دریافت وقت سفارت آلمان به صورت آنلاین باید اقدام کنید و امکان دریافت نوبت به صورت حضوری نیست. شما با ثبت نام و تعیین وقت در یک بستر آنلاین، پس از آن می توانید به سفارت آلمان مراجعه کرده و مابقی کار خود را به صورت حضوری طی کنید.



سفارت


برای دریافت وقت سفارت آلمان، از دو طریق می توانید اقدام نمایید:

1-      روش اول، از طریق سایت ویزامتریک؛

سفارت آلمان برای کاهش مراجعات و افزایش سرعت رسیدگی به درخواست ویزا، شرکت ویزامتریک را به عنوان کارگزاری رسمی خود برای اخذ روادید، معرفی نموده است. سایت این شرکت با جستجوی فارسی نیز قابل دسترسی است و نیازی نیست که حتما نام انگلیسی آن را بلد باشید.

شما در ابتدا باید هزینه تعیین شده از ویزامتریک را به حساب مذکور واریز نمایید. پس از آن، یک ایمیل طی 24 ساعت برای شما ارسال می شود و از طریق آن خواهید توانست اقدام به رزرو وقت در دفتر ویزامتریک کنید.

روش دیگری که برای دریافت وقت سفارت وجود دارد، اقدام از طریق سایت سفارت آلمان است. شما با مرآجعه به سایت سفارت آلمان، می توانید با پر کردن فرم ها و همچنین بارگذاری مدارک، به صورت آنلاین، وقت رزرو نمایید. Tehran.diplo.de آدرس اینترنتی سفارت آلمان است که می توانید با مراجعه به آن، اقدام به اخذ نوبت کنید.

توجه داشته باشید که روش پیشنهادی کنسولگری آلمان، استفاده از روش اول یعنی کارگزاری ویزامتریک است. توصیه ما هم این است که از طریق ویزامتریک اقدام به دریافت وقت سفارت کنید، چون هم راحت تر است و هم سریعتر خواهد بود. با این کار، سفارت آلمان، نوبت های دریافت ویزا را از 6 ماه به 1 ماه و کمتر کاهش داده است.

دریافت وقت سفارت آلمان به صورت تضمینی

حتی اگر شما بخواهید از طریق کارگزاری ویزامتریک اقدام کنید، باز هم ممکن است دچار مشکل شوید و موفق نشوید که وقت سفارت آلمان را دریافت نمایید. حتی گاها برخی از افرادی که موفق می شوند، مدت زمان آن خیلی طولانی است و اصلا برایشان به صرفه نبوده است.

بابت پیشگیری از این مشکلات، بهتر است که فرایند دریافت وقت سفارت را به افرادی مجرب و متخصص در این حوزه بسپارید. افراد زیادی در این حوزه وجود دارند ولی بهترین آن آژانس های مسافرتی معتبر و با سابقه هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت تایسیز پرواز پارسیان است. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در بحث گردشگری و اخذ ویزا است و می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

با سپردن کار به شرکت تایسیز پرواز پارسیان، بدون هیچ دغدغه ای، می توانید وقت سفارت آلمان را دریافت کنید، در محل حاضر شوید و ویزای مورد نیاز خود را اخذ نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان، توصیه می کنیم که با شماره 02145813 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تایسیز پرواز به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

با توجه به دشواری ها و مشکلاتی که در راه اخذ ویزای آلمان وجود دارد، توصیه می کنیم که حتما از طریق تایسیز پرواز برای دریافت وقت تضمینی سفارت آلمان اقدام فرمایید.

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت آلمان

برای دریافت ویزا در وقت سفارت آلمان، باید مدارکی را با خود به همراه داشته باشید، این مدارک، عبارتند از:

کانفرم و برگه وقت سفارت آلمان

مدارک شناسایی شامل شناسنامه

گذرنامه با اعتبار قابل قبول

عکس استاندارد

مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب ، تمکن مالی و سند ملکی

مدارک تحصیلی در صورتی که دانشجو هستید

مدارک کاری و شغلی معتبر بر اساس نوع شغلی که دارید.

بیمه مسافرتی

واچر هتل

رزرو بلیت هواپیما

در این زمینه هم توصیه می کنیم حتما با کارشناسان شرکت تایسیز پرواز پارسیان مشورت کنید تا مدرکی را از قلم نیندازید.


سوال اینجا است که وقت سفارت آلمان چقدر طول می کشد و آیا وقت فوری سفارت آلمان امکان پذیر است؟ به طور کلی دریافت وقت سفارت آلمان، حدودا 10 الی 15 روز زمان می برد ولی اگر اشتباه کنید یا سایت پر شود، ممکن است بیش از یکماه به طول بینجامد. وقت فوری برای دریافت ویزا فقط برای موارد خاص امکانپذیر خواهد بود. موارد خاص شامل ازدواج، بیماری، بشردوستانه و غیره خواهد بود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای راهنمای دریافت وقت سفارت آلمان به صورت تضمینی و آسان

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm