دریافت وقت سفارت مجارستان به صورت تضمینی و بدون دردسر

03 خرداد ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

دریافت وقت سفارت مجارستان به صورت تضمینی و بدون دردسر

مجارستان یکی از کشورهای زیبا و با صلابت در قلب اروپا به شمار می‌رود که در حدود 10 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. مجارستان از نظر اقتصادی و رفاهی نیز یکی از کشورهای سطح بالا محسوب می‌شود و مردم در این کشور سطح زندگی قابل قبولی دارند. مجارستان یکی از قطب های تولید غلات در جهان شناخته می‌شود و یکی از ستون های اقتصاد این کشور را کشاورزی تشکیل می‌دهد. همچنین به خاطر سطح تحصیلی بالا، دانشجویان زیادی از سراسر دنیا از این کشور بورسیه می‌گیرند و در کشور مجارستان مشغول به تحصیل می‌شوند. کشور مجارستان یک کشور توریستی نیز هست و سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. با توجه به تقاضای بالای برای دریافت انواع ویزای مجارستان، یکی از موضوعات پر چالش برای برخی از افراد، بحث دریافت وقت سفارت مجارستان است که تصمیم گرفتیم در این مطلب به آن بپردازیم.


اگر شما به هر عنوان بخواهید به کشور مجارستان سفر کنید، نیازمند این هستید که ویزا تهیه کنید. خواه سفرتان توریستی باشد یا اینکه بخواهید به سبب مهاجرت، کاری و یا تحصیلی به این کشور سفر نمایید. برای دریافت ویزای کشور مجارستان، باید از طریق سفارت این کشور در ایران اقدام نمایید. سفارت مجارستان هم، یک روش غیر حضوری تعیین کرده است تا به واسطه آن بتوانید برای حضور در سفارت، وقت رزرو نمایید. این کار دردسر های خاص خودش را دارد و ممکن است برای خیلی از افراد این کار دشوار باشد.

با توجه به سختی هایی که در مسیر دریافت وقت سفارت مجارستان وجود دارد، توصیه می‌کنیم که از آژانس های مسافرتی معتبر کمک بگیرید. این آژانس ها، صفر تا صد دریافت وقت سفارت را برای شما انجام می‌دهند و بدون دغدغه ای از سوی شما، وقت سفارت برایتان رزرو خواهد شد و در این زمینه تمام راهنمایی های لازم نیز به شما ارائه می‌گردد. شرکت تایسیز پرواز پارسیان، یکی از شرکت های مسافرتی معتبر است که شما می‌توانید جهت دریافت وقت سفارت کشور مجارستان از آن کمک بگیرید. از همین ابتدا توصیه می‌کنیم که کار دریافت وقت سفارت را به افراد مجرب و با سابقه در این حوزه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، وقت سفارت مجارستان برایتان رزرو شود.

البته ما در ادامه، برای دریافت وقت سفارت کشور مجارستان، آموزشی برای شما قرار خواهیم داد و می‌توانید از این آموزش برای رزرو وقت سفارت استفاده نمایید.

آموزش دریافت وقت سفارت مجارستان

در این قسمت از مطلب سعی کردیم آموزش کاملی در مورد دریافت وقت سفارت کشور مجارستان برای شما ارائه دهیم. برای دریافت وقت سفارت، امکان مراجعه حضوری ندارید و تمامی پروسه جهت دریافت وقت سفارت به صورت غیر حضوری انجام شده و زمان ملاقات برای شما ارسال خواهد شد. در حال حاضر، سفارت مجارستان، کارگزاری vfs را برای دریافت وقت ملاقات معرفی کرده است. کارگزاری vfs یک شرکت واسط است که جهت کاهش مراجعات مستقیم به سفارت، عهده دار نوبت دهی جهت حضور در سفارت شده است. اما چگونه وقت سفارت مجارستان را از کارگزاری vfsglobal دریافت کنیم؟


برای دریافت وقت سفارت کشور مجارستان، باید درخواست خود را به صورت غیر حضوری برای کارگزاری ارسال نمایید. از حدود 7 روز کاری به درخواست شما پاسخ داده می‌شود. این پاسخ ممکن است تا حدود 30 روز نیز طول بکشد. اما چگونه باید درخواست را برای دریافت وقت سفارت ارسال نمایم؟

برای ارسال درخواست دریافت وقت سفارت، ایمیلی از شرکت کارگزاری vfs ارائه شده است که تحت آدرس appointment.hungaryiran@vfshelpline.com می‌توانید درخواست خود را در قالب یک ایمیل به آن ارسال نمایید. درخواست شما باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

نام و نام خانوادگی (دقیقا مطابق پاسپورت)؛

شماره پاسپورت؛

تاریخ انقضای پاسپورت؛

ملیت؛

جنسیت؛

تاریخ تولد؛

شماره تماس؛

تاریخ سفر؛

تاریخ پیشنهادی وقت سفارت ( منطقی باشد)

نوع ویزای درخواستی ( تحصیلی، کاری، بازدید از دوستان و خانواده، توریستی)

اسکن عکس پرسنلی و اسکن واضح و کامل صفحه اول پاسپورت؛


بعد از اینکه ایمیل را ارسال نمودید، 7 روز کاری زمان می‌برد تا به درخواست شما پاسخ داده شود. بعد از این مدت، می‌توانید به دفتر وی اف اس گلوبال (VFSglobal) مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که بدون ارسال درخواست و طی این مدت زمان، نمی‌توانید به دفتر کارگزاری مراجعه کنید و از ورود شما جلوگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است که در هنگام مراجعه حضوری به دفتر وی اف اس گلوبال، باید مدارک زیر را ارائه نمایید:

فرم ویزای مجارستان (تکمیل شده)

شناسنامه و کارت ملی

گذرنامه جدید (حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد)

اصل و فتوکپی گذرنامه پیشین از صفحه مشخصات و تمامی ویزاهای شینگن پیشین

2قطعه عکس (جدید) در ابعاد 35 در 45 میلیمتر با زمینه سفید و بدون روتوش

پرینت 3 ماهه گردش حساب با حداقل 70 الی 80 میلیون تومان

نامه تمکن مالی از بانک و ذکر موجودی به یورو

سپرده بانک (در صورت وجود)

سند ملکی (درصورت وجود)

چگونه بدون دردسر وقت سفارت مجارستان بگیریم؟

یکی از مباحثی که اینجا وجود دارد، این است که چگونه بدون دردسر و طی این مراحل می‌توانیم وقت سفارت را جهت اخذ ویزا از شرکت وی اف اس مجارستان دریافت نماییم؟

یک راه این است که شما خودتان ایمیل بزنید که امکان و احتمال اشتباه کردن شما و تعویق وقت سفارت وجود خواهد داشت. بنابراین بهتر است که از یک کارشناس یا شرکت با سابقه در حوزه ویزای گردشگری مشاوره دریافت نمایید. شرکت های معتبر زیادی هستند که به صورت دقیق و بدون ذره ای دردسر از سوی شما، اقدام به دریافت وقت سفارت مجارستان به صورت تضمینی می‌کنند. ولی شرکت تایسیز پرواز پارسیان یکی از شرکت های سرآمد این موضوع است که با چندین سال سابقه، می‌تواند به شما در دریافت بی دغدغه وقت سفارت کشور مجارستان کمک کند. شما هم اکنون می‌توانید با شماره تلفن 02145813 تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان مجرب اخذ ویزای مجارستان، به صورت رایگان مشورت نمایید. قطعا تایسیز پرواز پارسیان به شما کمک می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن، ویزای خود را دریافت نمایید


وقت فوری سفارت مجارستان

در حالت عادی، اگر شما برای دریافت وقت سفارت مجارستان اقدام نمایید، حداقل 7 روز طول می‌کشد تا موفق شوید فرصت حضور را در دفتر شرکت vfs کسب نمایید. اما غیر از آن، دو راه پیش پای شما است تا بتوانید کمتر از 48 ساعت، در دفتر vfs حضور پیدا کنید و پروسه دریافت ویزای خود را روی ریل بیندازید.

اولین مورد این است که شما باید دعوتنامه رسمی‌از دوستان، آشنایان و یا کارفرمایان خود داشته باشید. دعوتنامه رسمی، دعوتنامه ای است که به تایید پلیس مجارستان رسیده باشد.

دومین مورد، موارد پزشکی است. اگر نوع درخواست ویزای شما پزشکی باشد، فوری تلقی می‌گردد و کمتر از 48 ساعت به درخواست شما جهت حضور در دفتر vfs پاسخ داده خواهد شد.

در غیر اینصورت، راه دیگری برای دریافت وقت سفارت مجارستان به صورت فوری نخواهید داشت.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای دریافت وقت سفارت مجارستان به صورت تضمینی و بدون دردسر

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm