وقت سفارت اسپانیا به صورت تضمینی و بدون دردسر

06 خرداد ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

وقت سفارت اسپانیا به صورت تضمینی و بدون دردسر

بسیاری از افراد هستند که برای سفر به اسپانیا به دنبال ویزای این کشور هستند و طبیعتا یکی از معضلاتی که پیش روی آنها است، دریافت وقت سفارت اسپانیا است. در این مطلب از مجله اینترنتی تایسیز پرواز همراه ما باشید تا به طور کامل به این مبحث بپردازیم و آموزش هایی را جهت تسهیل این فرایند به شما منتقل نماییم. قطعا پاسخ بسیاری از پرسش های شما در این مطلب نهفته است.

اگر اهل فوتبال باشید یا اینکه فیلم خانه کاغذی را به صورت جدی دنبال کرده باشید، حتما با کشور اسپانیا آشنا هستید. اسپانیا به عنوان یکی از قطب های گردشگری در جهان به شمار می‌رود که اتفاقا در فوتبال نیز سرآمد است و صنعت بسیار پردرآمدی از این رشته ورزشی برای خود ساخته است. اسپانیا از نظر وسعت، دومین کشور اروپای غربی به شمار می‌رود و حکومت آن به صورت پادشاهی مشروطه اداره می‌گردد و هم اکنون فیلیپ ششم پادشاه این کشور است. اگر تاریخ اسلام و اروپا را مطالعه کرده باشید، متوجه می‌شوید که در برهه ای از تاریخ، اسپانیا به فتح مسلمانان درآمد و به نام اندلس تحت سیطره حکومت اسلامی‌طی دوره ای، اداره می‌شد. این موضوع سبب پیدایش نوع جدیدی از معماری در اسپانیا شد و معماری نوین اسلامی‌و اروپایی آن زمان سبب تشکیل یادواره ها و بناهای متفاوتی شد که امروزه به عنوان جاذبه های گردشگری اسپانیا شناخته می‌شود. اسپانیا به خاطر آب و هوای خوب، خاک حاصلخیز و اقتصاد پویا، یک مقصد جذاب برای انواع مهاجرت های کاری و تحصیلی نیز شناخته می‌شود. اگر مشتاق سفر به اسپانیا هستید، حتما باید ویزای این کشور را تهیه کنید. ویزای شما با توجه به هدف سفر مشخص می‌گردد. ویزای دانشجویی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای توریستی، از پرتقاضاترین ویزاهایی است که برای کشور اسپانیا در ایران و توسط سفارت این کشور صادر می‌گردد. برای اخذ ویزا، باید وقت سفارت را دریافت نمایید و طی زمان مقرر، در محل سفارت حضور پیدا کنید و بعد از آن، پروسه اخذ ویزا، روند اداری خودش را طی خواهد کرد. اگر همچنان مشتاق به مطالعه بیشتر در مورد دریافت وقت سفارت اسپانیا هستید، ادامه این مطلب را حتما دنبال کنید.



آموزش دریافت وقت سفارت اسپانیا؛ چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم؟

اگر بخواهید برای دریافت وقت سفارت اسپانیا در تهران اقدام کنید، هیچ راه مراجعه حضوری پیش پای شما نخواهد بود. شما باید کلیه مدارک لازم را به صورت اینترنتی و از طریق کارگزاری که سفارت اسپانیا معرفی کرده است، ارسال نمایید تا برای شما در این سفارت وقت ملاقات تعیین شود.

نکته بسیار بسیار مهمی‌که وجود دارد، این است که تمامی مدارکی که برای دریافت ویزا ارسال می‌کنید، باید ترجمه شده باشند. در غیر اینصورت، شما با مشکلاتی همراه خواهید بود. پس قبل از هر اقدامی، تمامی مدارک خود را به صورت رسمی‌ترجمه نمایید و مهر دارالترجمه را دریافت نمایید. این مدارک بر خلاف برخی از کشورها، نیاز به تایید دادگستری و قوه قضاییه ندارند. بعد از آن، باید تمامی مدارک را برای شرکت کارگزاری ارائه نمایید. شرکت کارگزاری که سفارت اسپانیا برای انجام امور مربوط به وقت ملاقات تعیین کرده است، شرکت BLS می‌باشد. سایت شرکت BLS با جستجوی فارسی هم قابل دسترسی است و شما باید وارد این سایت شوید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

در مرحله بعد، یک تقویم برای شما قرار دارد که می‌توانید از یک هفته بعد، وقت ملاقات خود در سفارت را تعیین نمایید. بعد از تعیین وقت، شماره پیگیری و یک برگه وقت سفارت برای شما صادر می‌شود که می‌توانید آن را چاپ کنید و در روز ملاقات باید حتما آن را به همراه داشته باشید. در هنگام رزرو وقت، فقط اسکن عکس پرسنلی و اسکن پاسپورت کافی است، ولی در هنگام ملاقات باید یکسری مدارک را حتما به همراه داشته باشید.



توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت اسپانیا که باید در روز ملاقات به همراه داشته باشید، به شرح زیر است:

فرم درخواست ویزای اسپانیا

دو قطعه عکس ۳.۵x۴.۵

پاسپورت معتبر متقاضی و کلیه گذرنامه‌های قبلی

گردش حساب و تمکن مالی

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

واچر هتل

اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

رسید پرداخت هزینه‌ی ویزا

گواهی اشتغال به تحصیل و یا نامه اشتغال به کار

بیمه مسافرتی

تعیین وقت عادی و معمولی، حداقل یک هفته زمان می‌برد، اما خبر خوب اینکه امکان دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. توضیح آن را در بند آتی ارائه خواهیم کرد.

با توجه به تمامی مواردی که ذکر کردیم و آموزش های خوبی ارائه شد، اما بسیاری از متقاضیان دریافت ویزا، با پروسه دریافت وقت سفارت کشور اسپانیا مشکل دارند. دریافت وقت سفارت این کشور دشوار است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از طریق افراد مجرب و شرکت های مسافرتی با سابقه در این زمینه اقدام نمایید.

شرکت تایسیز پرواز پارسیان، یکی از شرکت های معتبر جهت اخذ ویزای فوری و عادی اسپانیا است که صفر تا صد این خدمت را بدون هیچ دغدغه ای از سوی شما پیگیری می‌کند. برای جلوگیری از طولانی شدن فرایند دریافت ویزای اسپانیا، توصیه می‌کنیم حتما از مشاوران و کارشناسان تایسیز پرواز کمک بگیرید.



دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا در 24 ساعت!

همانطور که در بند قبلی هم خدمتتان عرض کردیم، کارگزاری BLS برای وقت سفارت فوری امکانی را قرار داده است. این امکان بدون هیچ محدودیتی برای همه نوع ویزا ارائه می‌شود، اما یک شرط دارد، آنهم اینکه تمامی مدارک به صورت رسمی‌ترجمه شده باشند و دارای مهر دارالترجمه باشند.

تمامی فرایندهایی که ذیل بند قبلی به آن اشاره کردیم را دنبال کنید. اما در هنگام پر کردن فرم آنلاین، خدمات VIP را انتخاب کنید که دارای هزینه خواهد بود و شما باید بیشتر پول بپردازید. سپس اگر مشکلی در ثبت نام شما در سایت BLS وجود نداشته باشد، 24 ساعت بعد، قرار ملاقات در سفارت اسپانیا برای شما صادر خواهد شد.


وقت سفارت اسپانیا توریستی

اسپانیا یکی از زیباترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا است. بازدید از نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو تا بنا های تاریخی به جا مانده از اندلس و قرون وسطی، واقعا شگفت انگیز و محشر است. همچنین طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل اسپانیا، سفر به شهرهای آن را بیش از پیش، لذت بخش می‌نماید. به همین دلیل وقت سفارت اسپانیا توریستی در ایران نیز یکی از پرتقاضاترین وقت های سفارت است که به جهت اخذ ویزای گردشگری اسپانیا می‌باشد. اما برای راحتی در امور و دغدغه ای کمتر، توصیه می‌کنیم که خدمات ویزا و دریافت وقت سفارت کشور اسپانیا را به شرکت های مسافرتی بسپارید. اینگونه هم مدت زمان کمتری برای اخذ ویزای خود انتظار می‌کشید و هم اینکه بدون هیچ دردسر و دغدغه ای، مقدمات سفر توریستی شما به کشور اسپانیا فراهم خواهد شد.

شرکت تایسیز پرواز پارسیان، با سابقه ای چندین ساله در برگزاری تورهای ترکیبی اروپا من جمله تورهای اسپانیا و کاتالونیا، می‌تواند صفر تا صد خدمات ویزای گردشگری اسپانیا را برای شما با هزینه ای معقول انجام دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان، توصیه می‌کنیم که با شماره تماس 02145813 ارتباط برقرار کنید تا به کارشناسان حوزه صدور ویزا متصل شوید و مشورت بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای وقت سفارت اسپانیا به صورت تضمینی و بدون دردسر

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm